donderdag 16 april 2020

Kerstkaarten- donderdag # 16 * Daphne daagt uit #2



Het is weer uitdagingsdag en
zeker niet de laatste,
want Margo, GerJanne en
Femminde staken bij mijn
verjaardagpost nieuwe
toffe uitdagingen.
Gezellig al die
uitdagingen!


Maar vandaag is het 
deel twee van 
Daphnes uitdaging.
Ze stuurde deze papiertjes
op naar mij en haar mama.
De opdracht is om een
kerstkaart te maken met
minimum 2 verschillende
papiertjes.


Ik koos voor deze twee
papiertjes.
Dit kaartje link ik bij
52 WTC.


De gebruikte stempels 
zijn van Hello Bluebird.


Ik gaf ze kleur met
mijn aquareldoosjes.


Vanbinnen kwam ook
nog een lief diertje en
een strook papier.
Ik stempelde er ineens
wat Nederlandse 
kerstwensen op.


Dit werd kaartje twee.


Hier gebruikte ik de
papiertjes omgekeerd.


Vanbinnen loopt
de beer en ik plakte 
het laatste restje 
van het zigzag papier.


Hier zie je ze alle twee 
nog een keer bij elkaar.
Ik heb nu nog 1 papiertje 
over, een ideetje voor een
kaart is er al, misschien
volgende week nog
een deel 3.
Wat denken jullie ervan
Daphne en Marja, doen we
nog een rondje?
Ik ga ik ieder geval kijken
wat ze vandaag laten zien!
Gaan jullie ook kijken op het 
blog van Daphne en Marja?

23 opmerkingen:

  1. Geweldig zijn de kaartjes, grappig de beer met zijn kerstboom op zijn rug.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kerstkaartjes zijn leuk geworden, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes zijn het geworden Sarah! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De diertjes passen goed bij het papier, leuke kaartjes Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk Sarah. Weer helemaal geslaagd, deze kaartjes.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn heel erg leuk Sarah, en ik kan inderdaad nog wel een rondje meedoen volgende week. Heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk geworden, zowel van buiten als van binnen!
    Fijn dat je verjaardag zo geslaagd was, vorig jaar was bijzonder vanwege de leeftijd/het getal, maar dit jaar zul je je ook altijd blijven herinneren.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Sarah
    Ha wat leuk deze kerstkaartjes, mooi gemaskt met hetdesignpapier van Daphne!
    Leuk die kerstfiguurtjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaarten, leuke teksten.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaarten heb je gemaakt met deze papiertjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij hebt slim nagedacht..... Als je strookjes gaat snijden kun je natuurlijk van de overgebleven papiertjes dezelfde kaart maken, maar dan andersom, heel slim😁.
    Ik vind ze heel erg leuk!!
    De lieve stempeltjes passen er goed bij zeg.
    Mijn kaart is "saai" aan de binnenkant, ik heb zien denkwerk en denken, maar kwam er niet uit, dus daarom maar niks binnenin.
    Nu kijk ik hier en denk ik, tja, gewoon een mooie tekst en een klein stukje dp, met is niet nodig.
    Leuk!! Ik ga de uitdaging aan, volgende week nogmaals, pff, vooruit dan maar😂.
    (Ik ga weer hard nadenken, heb nog een week😉)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij hebt er twee hele leuke kaartjes mee gemaakt Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fijn die uitdagingen met anderen. Je hebt er leuke kaartjes meegemaakt.
    Bedankt voor je reactie op mijn Blog.
    Groetjes en hou jullie gezond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellige kaartjes met al die leuke diertjes!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk om te zien wat jij met de papiertjes van Daphne hebt gemaakt. Beide kaartjes zijn erg leuk aan de binnen- en buitenkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaartjes en passende papiertjes heb je weer gebruikt.
    Groetjes en hou het gezond.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb jij goed je best gedaan! Heel leuke kaartjes! EN ik ben benieuwd of er een derde ronde komt! Ik mail je zometeen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi deze 2 kerstkaartjes Sarah..geweldig leuk zo een swap met Daphne en Marja...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke kaartjes de stempels zijn zo leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooie kaartjes met dat papier, en die diertjes zijn zo schattig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Via Daphne kom ik hier een kijkje nemen. Leuk zo'n uitdaging.
    Wat een mooie kaarten heb je gemaakt! Leuk ook de binnenkant. Mooie eenvoud. Daar houd ik wel van.
    Fijne dag verder.
    Groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaarten maakte je met het papier van Daphne. De stempeltjes passen er goed bij vind ik. Gezellig dat je nog meer uitdagingen tussen de verjaardagspost vond...ik ben benieuwd :)
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah