woensdag 15 april 2020

Vrolijk Pasen


Vandaag wil ik graag nog
een paaskaartje laten zien.
Ik gebruikte restjes
vrolijk papier.


De kan en de bloementakken 
zijn van Marianne Design.
( Bedankt Colien 😉)
Het paaseitje is een splitpen.
Vrolijk Pasen schreef
ik zelf.


Vanbinnen nog
wat vrolijke kleurtjes
en knuffels.
De kaart ging naar
familie. 

Vandaag komt de 
Nationale Veiligheidsraad
 bijeen en
worden de maatregelen 
herbekeken.
 ' Blijf in uw kot ' was
al 1 keer verlengt tot 19 april,
maar ik verwacht zeker
nog een verlenging.
Weer naar school gaan is
zeker nog niet voor gauw.
Gezondheid gaat voor en
we hebben het best goed
in ons kot. 
Iedereen weet zich bezig te
houden en we leren veel
van elkaar.
We houden moed! 💕

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, zo lekker vrolijk.

    Goed zo, moed houden, uit deze situatie komt naast veel ellende ook veel moois, blijf dat zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met die vrolijke papiertjes. Tof ook die binnenkant. Fijn dat iedereen bij jou zijn draai heeft gevonden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Sarah
    Mooi dit paaskaartje met bloempjes in een vaas!
    Ja ben ook benieuwd of er iets gaat veranderen voor jullie, opnieuw sterkte met alles, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief paaskaartje, Sarah! Ik kom niet zo aan bloggen toe, momenteel, dus ik loop wat achter, maar heb met plezier je blogs over je verjaardag en voorbereidingen zitten lezen net. Die puzzel is gaaf zeg!
    En ja, ik vrees ook dat de maatregelen nog verlengd gaan worden, fijn dat het bij jou nog goed loopt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt Sarah!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie paaskaartjes Sarah. We houden moed en genieten van de kleine dingen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje Sarah! Ik schreef het net ook al, de kan doet me denken aan een kolenkit...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Sarah,

    Wat een vrolijk lentekaartje! Hier houden we ons ook goed bezig hoor... Geen tijd om ons te vervelen. Gelukkig hebben we ook onze creatieve hobby allemaal!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi Sarah, ik ben via Daphne hier terecht gekomen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah