maandag 13 april 2020

Sarah daagt GerJanne uit #4


Let's celebrate today!


It's MY day!


You're how old?
I am 41 🥳

Ik had zin om mijn
berichtje heel leuk
te beginnen, maar nu
meer over de uitdaging.


Deze keer gaf ik GerJanne
de opdracht om een
Peek- a - Boo kaart te maken.
( In een berichtje van maart 2017
leg ik de werkwijze uit,
klik HIER )


Deze afdrukjes van 
Hello Bluebird 
moesten we gebruiken


Dit is mijn voorkant.


Zo gaat het open,
maar langzaam verschuift er 
voor de uil een ander diertje.


Het eendje komt
piepen.


Zo is het kaartje helemaal
open. 
Een feestelijke kaartje!
( Die ik ook lekker
voor mezelf hou )
Gaan jullie ook
kijken bij GerJanne ?

Vandaag ga ik gezellig
vieren met mijn gezinnetje.
Nomi gaat sushi's maken
en Aranka gaat een dessert 
maken, maar wat,
is nog geheim...
Ik laat me verwennen!


Gisteren zijn alle eitjes
gevonden! Meestal blijft er
1 onvindbaar, maar deze keer niet.
In de namiddag trakteerde ik
met appeltaart.
Herken je mijn servetten,
die ik ook gebruikte voor de
Paaskaarten die ik
vrijdag toonde.


Vorig jaar op mijn feestje liet
ik iedereen, die kwam, iets op
een lege witte puzzel tekenen.
Die ga ik vandaag leggen.
De puzzel is in deze tijden 
eens zo waardevol en ik
fantaseer dat iedereen 
er weer bij is!


Aan de meisjes vroeg ik om
mijn vlaggetjes weer op
te hangen, die ik vorig 
jaar maakte.

Ik ga genieten
van mijn dagje en de
VELE post open maken!

Fijne paasmaandag 🐣



22 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag een hele mooi dag toegewenst.
    Super leuk mooi kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom net bij GerJanne vandaan.
    Zo'n peek a boo kaart make ik ook al eens, ze zijn leuk.
    Jij maakte weer een hele andere dan GerJanne.
    Kan me voorstellen dat je deze ook zelf hebt gehouden, het is echt feest op de kaart.
    Gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Maak er, ondanks alles, en mooie onvergetelijke dag van.
    Goed idee om met de puzzel te beginnen, dat brengt je terug naar vorig jaar.
    En die vlaggen.....!! Ik vind ze zó verschrikkelijk leuk!! Die wilde ik ook gaan maken, maar het is er nooit van gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart! En van harte gefeliciteerd, Sarah. Ik hoop dat je een geweldige dag zult hebben vandaag. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Sarah
    Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat een leuk kaartje heb je voor jezelf gemaakt!
    En die puzzel dat is slim bedacht zeg, dubbel plezier!
    Geniet van deze zo bijzondere dag!
    Veel liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd! Jeetje, is er alweer een jaar voorbij? Wat een super leuke kaart maakte je! Fijne dag, maak er samen wat moois van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag, Sarah.
    En wat een super leuke kaart heb je gemaakt. Groot gelijk om het voorlopig even voor jezelf te houden.
    Maak er een gezellige dag van met je gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Sarah.
    Wat een gave kaart heb je gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Sarah! Zo te lezen wordt het een hele fijne dag, geniet ervan!
    Je peek-a-boo kaart is een superleuke en feestelijke kaart geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkige verjaardag!!! Veel plezier met het open maken van de post!
    Heel mooi kaartje heb je gemaakt! En die puzzel weet ik nog van vorig jaar, wat leuk om hem nu terug te maken :-) ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je verjaardag Sarah.
    Wat een leuk kaartje met grappige figuurtjes erop.
    Geniet van je verjaardag.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd 🎉 met je verjaardag en ik wens je een fijne dag. Je uitdaging met GerJanne is leuk, mooi gedaan.
    Geniet nog van je dag en laat je maar even in de watten leggen door je kinderen
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuk kaartje, en ik wens je nogmaals een reuze fijne verjaardag ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet ervan met je gezin. Je peek-a-boo kaart is erg leuk geworden. Was ook een echte uitdaging voor GerJanne. Ik heb haar kaartje net bewonderd.
    Fijne dag verder.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Sarah! Ik hoop dat je samen met de kids een hele gezellige dag hebt. Allemaal vrij vandaag, das extra leuk. Jouw peek-a-boo kaart met feestbeesjes erop is supergaaf. Fijne, feestelijke avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte proficiat, geniet van de verwennerijen!
    Mooie kaart en leuk model! Die van GerJanne is ook tof.
    Mijn envelopje voor jou gaat morgen pas op de bus, ik was erg laat en vergat em afgelopen vrijdag. Daarna de deur niet uit geweest....
    Heb je mooi nog tegoed ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Sarah! Hopelijk heb je samen met je kinderen een fijne dag gehad. Je kaartje is erg leuk. Het lijkt mij een ingewikkeld modelletje, maar het ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Sarah. Volgens mij krijg je heel veel mooie kaarten en ik zie dat jullie het vast heel gezellig zullen hebben. De uitdaging voor GerJanne is erg leuk en ook jouw versie is top. Lekker feestelijk. Fijne avond nog.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Een prachtig kaartje laat je vandaag zien ...heel leuk zo een swap met GerJanne
    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag vandaag Sarah...het kan nog net ...Hopelijk heb je een fijne dag gehad...er is nog een kaartje voor je onderweg...Ik kwam tot de conclusie dat ik geen postzegels meer had...
    en normaal doe ze in België op de bus...maar door de Lock Down mag ik niet de grens over..
    Nu een cijfercode gekocht via internet...ben benieuwd of dat werkt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. You have so many fun things going on! The card is beautifully composed and very cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha Sarah,
    ik dacht toch werkelijk dat ik een van de eersten was die je blog bezocht had en en reactie had achter gelaten. Zou ik per ongeluk niet op publiceren geklikt hebben? Dat moet bijna wel!
    Je kaart is ontzettend leuk! Ik ben zomaar van het ronde uitgegaan, maar deze rechthoek leent zich er ook prima voor! En misschien houd je hem nu niet zelf, nu je hem van mij hebt gekregen? Hihihi.... dat zat ook achter mijn voorstel om op de 13e te publiceren. Maar dat had je nu wel in de gaten denk ik!
    Je dag ziet er bij voorbaat leuk en gezellig uit, met taart en slingers en die enige puzzel! Ben je ver gekomen? En was de taart lekker.
    En zo leuk dat je een stapel post had! Heel feestelijk altijd.
    Ik mail je deze week de uitdagingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat mooi zo niet alleen een peek-a-boo, maar ook een speciale schuifkaart! Daar steekt heel wat werk in,met een prachtig resultaat! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah