woensdag 22 april 2020

Woorden schieten tekort


Deze kaart maakte ik voor
een goede vriendin, haar 
mama is jammer genoeg
overleden aan corona.
Ze zat in een RVT en daar 
zijn veel slachtoffers gevallen.
Het is een heftig verhaal.
Ik wou voor haar een kaart
maken recht uit mijn hart.


Ik stempelde een krans
en een hart, de achtergrond 
emboste ik.


Vanbinnen op zacht 
aquarelpapier
schreef ik een 
mooie tekst.


Voor haar stiefvader
maakte ik dit kaartje.
Ik liet me inspireren door
de tekst op het doodskaartje.
' Op een mooie lentedag
onder een stralende zon
heb je afscheid van ons
genomen... '


Op mijn kaartje is het ook
een mooie lentedag,
de boom staat net in bloei.
De boom is een stempel
van Su.


Ook vanbinnen schreef 
ik een tekst.


Deze kaartjes maken was niet 
eenvoudig.
Ik hoop dit getroffen gezin
op deze manier een beetje
te steunen.

Maar ik wil dit
berichtje vrolijk afsluiten.


Met de koekjes, die we
gisteren bakte.


Super trots op zijn
zelfgebakken koekjes!
En ze zijn lekker!


Vandaag gaan we
 er een paar voor
de deur van oma zetten.
We gaan ook weer een
kaartje voor haar in
de brievenbus steken.
Heeft ze vandaag en
morgen weer een lichtpuntje!

Fijne dag!

14 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Sarah
    Oooh wat erg voor je vriendin en haar stiefvader, wat heb je mooie meelevende kaartjes gemaakt met prachtige teksten, daar zal veel steun uitgeput worden!
    Wat kun jij mooi schrijven zeg, het lijkt wel stempelwerk! Heel mooi!
    Ah gelukt de chocokoekjes, kijk em glunderen! Lief dat je moeder mee mag delen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaarten Sarah! Die boom vol bloesems is zo mooi met die tekst! De koekjes zien er heerlijk uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Sarah, wat mooie en serene kaarten, en zo, prachtige teksten ! Ja, dat is niet eenvoudig in deze moeilijke tijden, zo zonder familie moeten sterven.... Het is verschrikkelijk.
    De koekjes zien er heerlijk uit, en ik hoop dat het allemaal lukt met de thuislessen. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie troostkaartjes, die worden vast gewaardeerd!
    En wat een boel lekkere koekjes, zien er heerlijk uit.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. twee hele mooie kaartjes heb je gemaakt, het geeft toch steun
    Ga denk ik ook maar eens koekjes bakken, heb nu gezien dat het recept goed is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoveel schrijnende verhalen. Je hebt prachtige kaarten gemaakt ter ondersteuning, Sarah.
    En wat zien de koekjes er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en lieve kaarten heb je gemaakt voor je vriendin en haar stiefvader, dat zal zeker gewaardeerd worden in deze verdrietige tijd.. Lief van je!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten, en hmmm die koekjes zijn helemaal heerlijk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten met prachtige teksten die vast steun zullen bieden Sarah.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vreselijk voor die familie om op die manier afscheid te moeten nemen van hun geliefde moeder, en vrouw.
    Heel mooie kaartjes heb je gemaakt.
    De koekjes zien er lekker uit!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is je goed gelukt Sarah, ze zijn Prachtig, alletwee!!
    Mooi, de "recht uit je hart" kaart met het mooie rode hart in het midden.
    De embossing is mooi en de tekst binnenin heb je prachtig geschreven.
    Daarna de boom..... met het bericht erbij vind ik die nóg mooier worden, je hebt er echt over nagedacht.
    Heel goed gedaan, ik weet zeker dat deze kaarten troost gaan brengen!!
    Sterkte, ze voelen vast en zeker dat je op afstand dichtbij ze bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een verdrietig bericht. Maar wat heb je een prachtige kaarten voor ze gemaakt. Bieden vast wat troost.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt. Ik vind ze beide echt heel mooi. Heel verschillend maar met zoveel liefde en aandacht gemaakt, dat zie je. En de tekst zo mooi geschreven binnen in. Dat kan alleen maar goed doen.
    De koekjes zien er verrukkelijk uit! Dat is vast smullen (geweest)
    Lief dat je ook weer wat gaat brengen bij oma...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heftig verhaal Sarah, je maakt prachtige kaartjes met mooie troostende woorden.
    En die koekjes die zien er super lekker uit, daar zal oma ook blij mee zijn geweest.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah