donderdag 23 april 2020

Kerstkaarten- donderdag #17 * Nog 1 keer dan!


De twee vorige donderdagen
had Daphne mij en Marja
uitgedaagd.
Maar ik daagde Daphne en Marja
uit om vandaag nog verder te gaan
want mijn papier was nog niet op.
Met het laatste vel met
sneeuwkristallen op 
maakte ik twee kaarten.


Ook de binnenkant 
versierde ik weer met
restjes.


Het tweede kaartje draaide
ik een kwartslag.
De stempels met de huisjes
zijn van Ali.
De test van Lawn Fawn.


Ook vanbinnen verwerkte
ik nog laatste stukjes papier.


Dit is alles wat ik nog
over heb van de 8 
vellen die Daphne
 me opstuurde.
Het resultaat zijn 
7 kerstkaarten.




Bedankt Daphne om me
uit te dagen!
Nu ben ik benieuwd wat
Daphne en Marja nog
gemaakt hebben, gaan
jullie ook kijken?

Challenge:
52 WTC

25 opmerkingen:

  1. Ik schreef het bij Daphne ook al wat een plezier hebben jullie van dit pakketje gehad, zoveel mooi kaartjes.Leuk hoor.

    Fijne dag .
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze laatste twee van de serie zijn ook leuk geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Sarah
    Wat leuk deze kerstkaartjes van het rest dp, mooi resultaat!
    Ja bij Marja en Daphne heb ik al gekeken ook hele mooie kaarten hebben ze gemaakt, superleuk idee!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitdaging en mooie kaartjes heb je gemaakt Sarah.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt van het mooie papier va Daphne Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartjes zijn heel mooi geworden en goed gebruik van gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, heel schattige kerstkaartjes Sarah, en een prachtige serie voor de uitdaging ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap gedaan hoor, zoveel kaartjes met je gekregen papier. De nieuwste 2 kaarten zijn ook weer erg leuk!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, daar hebben we plezier mee gehad. Ook dit kaartje is erg leuk Sarah.
    Groetjes en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke serie heb je weer gemaakt, en alles tot in de puntjes afgewerkt.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook jij hebt je pakketje papier goed verwerkt! Wat een leuke kaartjes allemaal! De laatste deze week! Mooi gekleurd en leuk stempeltje! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee leuke kaarten met die huisjes. Mooi om alle
    kaarten die je met het gekregen papier gemaakt hebt op een rijtje te zien. Het hebt de papiertjes echt ten volle benut. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo jij hebt het papier tot de laatste snipper opgemaakt Sarah. Het resultaat...een hele mooie reeks kerstkaarten.
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je hebt je echt wel goed laten uitdagen! Mooie kaarten! dat huisje is ook heel tof!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt weer 2 leuke kaarten gemaakt. En je hebt het papier echt bijna helemaal op gemaakt. Dat heet lol tot het laatste restje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De papiertjes zijn goed besteed. Leuk om elkaar zo uit te dagen, misschien een nieuwe trend in blogland?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn weer zó leuk!!
    En je hebt je zelfs nog aan de uitdaging kunnen houden, Gebruik tenminste 2 papiertjes..... hihi, met het kleine stukje aan de binnenkant is zelfs dát gelukt.
    De huisjes zijn mooi zeg!!
    Jij ook bedankt dat je zo fanatiek mee hebt gedaan 3 weken lang.
    Ik heb er veel plezier aan gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kerstkaartjes zijn dit Sarah...leuk om ook met de laatste restjes van deze leuke kaartjes te maken...heel mooi ook die huisjes erop
    en dan nog bedankt voor de prachtige verjaardagskaart die ik vandaag van je gekregen heb...het zal mijn verjaardag nog feestelijker maken...en zeker ook de mooie envelop erom is super gaaf...
    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo , dat is heel mooi geworden!
    Je hebt goed gebruik gemaakt van het mooie papier !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sjee, jij hebt er pas veel mee gemaakt! Superleuk elkaar zo uit te dagen. Ik kwam door jou op het idee hen ook uit te dagen, maar dan voor 1 kaartje. Komt ook binnenkort op het blog!
    Jouw kaarten zijn stuk voor stuk super!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige serie kaarten!
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh die huisjes zijn erg leuk Sarah, en wat heb je dat geweldig mooi gedaan, alles op gemaakt, zo hoort het. Bedankt dat je er weer bij bent deze week, groetjes Ingrid 52 WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een leuke serie kaartjes, mooi dp papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaartenreeks Sarah ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah