vrijdag 29 mei 2020

Relax on your day


Ik had van de uitdaging
van dinsdag met Colien
nog geruit papier over en
een strookje geëmbost papier.


Samen met een lieve 
beer van Neat and Tangled
werd het een lief kaartje.
Relax on your day, 
schreef ikzelf, de hooray
is een stempel die ik
mezelf kado gaf op
mijn verjaardag.


Hier het kaartje nog eens
samen op de foto met het
uitdagingskaartje.
Het kaartje van vandaag
doet mee met 4 SCB
# 32 ' jonge dieren '

' Relax on your day '
Ik ben ook even aan het relaxen
en een bericht aan het schrijven.
Weten jullie nog de
Valentijnsactie met de doosjes,
de pasta- avond en zo vele acties
waar ik over vertelde ten
voordeel van Aranka's eindreis.


Tja...
Het weer zit mee,
een zalige zonnige dag
maar hun vliegtuig
kon vandaag niet opstijgen.
Het is de kers op de taart,
zo'n eindreis vol herrineringen,
maar die mislopen ze.
Maar toch wil ik vandaag er
iets rond doen.
We aten gisteren al 🍕
Misschien straks bruschetta
maken en Jaro Italiaanse vlaggen
laten knippen en kleuren.
Toch een beetje vieren
of herdenken.


De ochtend is fietsen
naar school even wachten in
de buurt want Moriander heeft
na 3 uur al gedaan
 (dus het heeft geen zin om
8 km weer naar huis te fietsen. )
De zussen letten op Jaro.
Ik ben zo blij dat het vrijdag is,
zo veel gefietst deze week,
geen coronakilo's bij mij!
Straks ook nog naar het
ziekenhuis met Nomi.
Ze heeft een ontstoken
hoornvlies. Het is lang heel
stabiel geweest maar sinds april
sukkelt ze weer, het vele verplichte
schermkijken is ook niet bevorderlijk.
De 3 dagen weekend gaan me
deugd doen.


PS. De mooie foto's van Italië
kreeg ik net via Whatsapp van
 Aranka's vriendin
die twee jaar geleden op
eindreis ging.
Ik ga op weg naar huis
langs de Hema en met
de snelservice
enkele afdrukken
 voor wat sfeer in
huis te brengen.
Er borrelen zoveel
ideeën op...

Fijne dag!








10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes, ach dat is niet fijn een ontstoken hoornvlies, sterkte.
    Bella Italië daar zijn we ook geweest het waren heerlijke onbezorgde dagen destijds.
    Geniet van je weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om met de restjes nog een kaartje te maken. En nu voor jou een beetje relaxen hoop ik. En dat het met het oog van Nomi maar mee mag vallen. Wel balen dat het weer de kop op steekt. Hier nu ook vrij. De meiden zijn weer naar school en naar zwemles geweest (nu in bad want ze mogen daar niet douchen) kan ik mooi even op de PC wat tikken.
    Fijne dagen!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, hoe schattig, die beer met het kleintje erop ! Oh, en Nomi weer last van haar oog, wat erg ! Hopelijk kunnen ze er vlug iets aan doen. Ja, de vele computer-uren doen geen goed aan je ogen. En wat jammer dat Aranka haar reis misloopt, hopelijk toch nog een toffe "Italiaanse" dag en een ontspannen weekend! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige kaartjes! Handig om met het restje dp nog een kaart te maken.
    Jammer dat de eindreis niet door kan gaan.....maar jullie verzachten de pijn op een leuke manier.
    Hopelijk viel het mee met het bezoek aan het ziekenhuis.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes en prachtige foto's zeg!
    Groetjes Elly en geniet van dit lang weekeinde.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaartjes, Sarah.
    En wat vervelend dat Nomi nu weer zo sukkelt met het hoornvlies. Veel sterkte voor haar en jullie. En zo jammer van de eindreis van Aranka!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaart heb je nog gemaakt met het overgebleven papier, lief hoe het kleintje op de grote beer ligt! Leuk dat je nog een keertje meedoet met onze jonge-dieren-challenge op het 4 Season blog, dankjewel.
    Lief dat jullie Italiaanse dingen doen en eten voor Aranka.
    Beterschap voor Nomi!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat sneu, dat de eindreis niet door kan gaan. Wel begrijpelijk, maar ze had zich er zo op verheugd. Lief dat jullie haar toch een Romeins weekend gunnen en mooi bedacht met de dingen die jullie ondernemen en doen.
    Ik ben benieuwd hoe het met Nomi is gegaan! Hopelijk goed nieuws.
    Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettende leuke een lieve kaart is dit.
    Het ziet er zo relax uit, die mama met haar kleintje.
    Heel anders dan jouw dagen op dit moment.
    Wat sneu voor Aranka!!
    Zo'n reis is iets waar je je hele school leven lang naar uitkijkt.....
    Ik leef enorm mee hoor.
    Ga dit weekend maar even flink bijkomen met elkaar en maak het extra gezellig.
    Jullie hebben elkaar, dat maakt het dragelijker.
    Sterkte met het oog van Nomi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje!
    Deze tijd heeft vele nadelen, zoals voor Aranka, zo jammer dat dit soort dingen niet door kunnen gaan. We hopen maar op snel betere tijden.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah