donderdag 14 mei 2020

Tablethoes en bijpassend zakje


Met al het thuisonderwijs
zaten we toch wat krap met
onze schermen zodat 
een extra tablet aankopen
toch wel nodig was.
Ik wou er een mooie hoes
voor maken.
Het geschikte model vond ik
in het boekje 
' Zo geknipt '.
Natuurlijk gaf ik er mijn
eigen draai weer aan.


Ik naaide de hoes in blauwe
canvas stof, die ik watteerde.
De binnenstof is gewoon 
katoen ( recycle van een
tafelkleed ).


De hoes sluit met een velcro.
Het is een kei leuk model.
Ik heb goed opgemeten en
getekend. Hij past perfect!


Ik zocht een manier dat de
tablet mooi recht kon staan, 
wat wel nodig is bij 
zoom sessies en in mijn kast
vond ik deze ( bijna vergeten )
boekenstaander.


Zelfs de kleur paste 
helemaal en ook die
staander kon wel
een zakje gebruiken.


Deze keer met de ruitjes 
als buitenstof, vanbinnen 
gewoon wit en bovenaan 
een rits.
Een heel eenvoudig 
zakje.


Het werd een mooi 
duo samen en alles kan na
gebruik weer netjes 
opgeborgen worden.

Na de online ouderavond van gisteren
zit ik nog met veel vragen.
Vandaag mogen we een mail
verwachten met concrete uren
en dan kan voor mij de 
puzzel beginnen.
Gelukkig is volgende week maar
een drie dagen week omwille
van een feestdag en een brugdag.

Fijne dag!

10 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch handig met de naaimachine. Dit ziet er weer prachtig uit.
    Groetjes en blijf gezond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woow Sarah, jij bent echt een creatief wonder!
    Zo leuk maakt gewoon "eventjes" een hoes voor de tablet en nog gewatteerd ook en een hoesje voor het staandertje!
    Heel knap gedaan!
    Hopelijk kunnen binnenkort de scholen weer helemaal open, per slot van rekening is niet iedereeen lerares of docent....
    Ik hoorde vanmorgen een viroloog op de radio die zei dat kinderen het C niet doorgeven en dat de scholen per 1 juni gewoon weer open kunnen, nou laten we het hopen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren en mooi gemaakt weer!
    Oh, zo'n staander ligt bij mij ook nog ergens in een doos...maar welke? Ik ga op zoek... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook weer top gemaakt, echt leuk gedaan zeg.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk dat alles zo mooi bij elkaar past !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, dat heb je weer prachtig genaaid, heel mooie hoezen ! En ja, terug naar school of nog niet... dat wordt een hele puzzel ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer heel creatief deze tablethoes gemaakt Sarah...en daarbij voor de staander een bijpassende hoes...TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Sarah, wat ben je toch handig. Het ziet er weer heel netjes uit! Knap dat je dat in de drukte nog allemaal kunt uitvogelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je weer mooi voor elkaar Sarah, succes met puzzelen!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend handig Sarah.....leuk bedacht!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah