donderdag 7 mei 2020

Zakjes voor Hoofdtelefoons



Hoofdtelefoons zijn op dit 
moment hier echt onmisbaar.
Ik denk dat het soms echt een
zot zicht is, alle kinderen aan de 
grote tafel samen huiswerk maken 
en allemaal met zo'n ding op hun hoofd.
Maar het is gewoon gezelliger zo
dan ieder alleen op zijn kamer.
Zo kan iedereen naar zijn eigen 
muziek luisteren ( want de 
smaken verschillen ) en ook voor
de livelessen is het handig en ze
kunnen elkaar zo ook 
makkelijker helpen.
Kan je geloven dat dit al 
week 6 is met thuisonderwijs!


Ook ik vind het heerlijk om dan
wat te naaien aan de 
andere tafel in de living met 
mijn lievelingsmuziek
en zo wat op ' mezelf ' te zijn.
Als het nodig is, is het gauw op
pauze gezet.
Voor mijn hoofdtelefoon
maakte ik dit tasje.


Het tasje is gemaakt van een
stofje waar ik als kind een rokje 
in had en mijn mama een grote
lange rok.
We dragen dat alle twee niet meer,
maar de stof is ideaal voor
kleine projecten.


Vanbinnen een lichte 
blauwe stof. 
Het tasje is afgewerkt
met een bies en het
is gewatteerd.


Ik naaide deze keer vanbinnen
het label en bij mijn 
knoopjes voorraad vond ik
een perfect passend knoopje.


Aranka vroeg of ik voor de hare
ook iets wou maken, maar liefst 
iets met een rits.


Uit mijn geplastificeerde stofje 
koos ze grijs en roze en ik
maakte voor haar dit exemplaar.
Dit tasje is ook gewatteerd zodat
de hoofdtelefoon beter 
beschermd is.

Er staat weer VEEL schoolwerk
op de agenda en dus ook
 veel schermtijd en dan heb
 ik in de avond geen
fut meer voor een blogrondje
maar ik lees de reacties 
heel graag!

Fijne dag!

11 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk en die bloemetjes stof vind ik erg mooi.
    Heerlijk opgeruimd zo ook.
    Ja de weken zijn eigenlijk best omgevlogen, hier beginnen ze vlgd week op school..best spannend
    Fijne dag vandaag,
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke tasjes, Sarah.
    Succes met het schoolwerk vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak je toch mooie en super praktisch dingen; gaaf! Succes met het thuis scholen; hier beginnen ze volgende week weer met 2 dagen in de week naar school met de basisscholen. Dat betekend nog maar gedeeltelijk thuis les. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent een bezige bijtje, heel mooi zijn ze geworden de opberg tasjes.
    Een hele fijne dag groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke zakjes heb je gemaakt voor de hoofdtelefoons. Al zes weken allemaal thuis, dat kun je je bijna niet voorstellen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat praktisch deze tasjes, Sarah!
    Mooi gemaakt, kan me heel goed voorstellen dat je in de avond de pc even beu bent! Er komen vast andere tijden!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie etuis voor de hoofdtelefoons! En handig dat ze er allemaal eentje hebben, zodat ieder zijn eigen geluid kan horen.
    Lieve groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat weer van die handige zakjes voor de hoofdtelefoons deze keer Sarah...en gaaf zo een handmadelabel eraan...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie zakjes ook weer vandaag. Gelukkig heb je materiaal genoeg, zodat je niet moet aanschuiven aan de stoffenwinkels.
    Groetjes. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed idee om in de buurt te blijven maar toch iets voor jezelf te gaan doen!!
    Met leuke tasjes als resultaat, handig en ze zijn weer héél leuk.
    Na zo'n dag computer scherm heb je natuurlijk geen zin meer om te bloggen, geeft niks, plaats gewoon af en toe een berichtje, zodat we weten dat het goed met je gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat ben je weer leuk en creatief bezig geweest Sarah! met 4 die thuis moeten leren via computer en taken allemaal niet evident om dan nog wat tijd voor jezelf te vinden denk ik. Je tassen hieronder zijn ook heel mooi, die strepentas vind ik helemaal super! Ik naaide deze week 3 mondmaskers, uit een oud hemd van Johan, voor Dimi een uit een oude Tshirt en voor mij eentje uit een Ghanese jurk, lekker kleurrijk. Moet er nog wat meer maken maar teveel last van nek- en schouderpijn... Maandag misschien nog een paar.
    Lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah