donderdag 21 mei 2020

Whatever makes your soul happy * Art Journal #26


Vandaag vrolijke kleuren
op mijn blog, want wat ben ik
blij dat de week al afloopt
op woensdag.
Het waren pittige 3 dagen,
met veel heen en weer gefietst
naar school. Alle ritjes samen al
zeker goed voor 64 km op 
3 dagen. Met het goede weer
geen straf om te bewegen, maar thuis
is alles tegen de klok want daar ben
ik dan juf van dienst.
Ik hoop dat deze situatie niet
te lang duurt want het is 
uitputtend ☹️


De kleurrijke pagina die ik
laat zien, maakte ik vorige zomer,
maar ik vond ze vandaag wel
passen bij het lange zonnige
weekend.


Ik maakte ze met aquarelkrijtjes,
daarop plakte ik stukjes papier.
' Whatever makes your soul happy
DO THAT '
Ondanks de vrije dag ben ik lekker
vroeg op gestaan om in alle stilte
iets voor mezelf te doen.
Want zodra iedereen wakker is,
is de stilte voorbij ...

Fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk om je zo creatief te kunnen uiten op papier, Sarah.
    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Applaus voor jou, Sarah!
    Pas wel goed op jezelf!
    Prachtig deze mooie kleurrijke pagina!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een super-prachtige pagina Sarah ! Wat een geluk, dat je nu wat kan bekomen van die eerste drukke dagen, hopelijk wordt alles weer vlug "normaal" ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een bijzondere pagina Sarah, niet alleen de mooie kleuren bij elkaar maar ik zie ook een reepje van het papier dat ik zojuist even apart gelegd heb voor het KKT. Makkelijk te raden en woensdag zie je het resultaat . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi pagina, en wat een geregel zo zeg. Kan me voorstellen dat dat uitputtend is.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 1 En al vrolijkheid, heerlijk!!
    De kleuren in combinatie met de tekst maken het 1 geheel.
    Niks fijner om vroeg op te staan en in je 1tje te genieten van de rust en stilte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nice Art journal! Love the colors, gives me good feelings.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah