dinsdag 2 juni 2020

Diertjesdinsdag #15 'Koe '


Vandaag staat Bella de 🐄
vrolijk in de wei,
want het is een zonnige
mooie dag in Juni.


Het mooie papier dat ik
gebruikte is van LF.
Ik maakte de kaart gisteren 
nadat ik de nieuwe aankonding
zag van 4 SCB #33
' 🌈 kleuren '
Daar hou ik wel van!


Zo'n schattig koppie heeft Bella
met een bloempje in haar bekkie.
Het is het 15 de kaartje van 2020
met een diertje van Marianne Design.
Het wordt al een hele 
beestenboel :




Nog niet al mijn diertjes zijn
aan de beurt geweest, dus ik
ga gewoon gezellig verder met
mijn diertjesdinsdag.

Vandaag start week 10
van het aangepaste
 schoolprogramma.
Aranka heeft drie dagen school,
Moriander twee halve dagen.
Nomi moet vrijdag enkel wat
dingen inleveren, waar ze nog
kei hard moet aan werken.
En Jaro mag nog steeds niet 
naar school en er zijn ook nog
geen vooruitzichten.
Dat is heel jammer voor hem,
want hij mist zijn vriendjes nu al
12 weken... Gelukkig mag hij vandaag
een uurtje zoomen met de klas.
De week is weer een dagje korter en
dat het maar snel weer weekend is!
 We beginnen het hier allemaal 
een beetje beu te worden,
 de schooltaken
lijken niet meer zo vlot te
verlopen, de rek geraakt
er wat uit...
Nog even volhouden!

Fijne start van de week!
Have a Bright and
Sunny day!

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Sarah.
    En wat staat het gezellig al die dieren bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijk bont en vrolijk kaartje met die leuke Bella!
    Kan me zó goed voorstellen dat jullie er allemaal flauw van zijn pfff en voor Jaro is het ronduit zielig! Neefje Moritz van bijna 11 zit nóg langer thuis en kan pas vanaf 15 juni héél af en toe naar school, onze kleine Zoe was gisteren na 10 weken weer naar day care..a very happy little girl en haar mammas óók whaha!
    Zet hem op allemaal, komt goed!!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart met de fleurige achtergrond. Daar wordt je toch blij van!
    En al je dierenkaarten zo bij elkaar lijkt erg leuk.
    Succes met het schoolwerk thuis. Hier de laatste week met halve klassen op school. Maandag komen alle kinderen weer tegelijk. Ik ben benieuwd!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje!! En wat een beestenboel, super gezellig.
    Logisch dat de rek eruit gaat....
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een leuke kleurrijke kaart heb je gemaakt met Bella in de hoofdrol. Tof om al je diertjes bij elkaar te zien.
    Het is allemaal niet leuk meer hé, kan me helemaal voorstellen dat de rek eruit is. Maar nog even volhouden, jullie hebben het tot nu toe al zo goed gedaan! Petje af! Jammer dat er voor Jaro niet meer in zit. Toch fijn dat hij vandaag even kan zoomen, als is het natuurlijk veel leuker om je vriendjes "live" te zien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de schattige koe leuk dat streepjes papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat een leuk koetjekaartje, Sarah!
    Kan me zo goed voorstellen dat de rek er wat uitgaat en zo sneu voor Jaro dat hij niet naar school kan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker vrolijke kaart! Ik heb het papier pas ook gekocht, ik werd er ook zo vrolijk van toen ik het zag! Mijn kaartje voor de challenge is in de maak (rara uit welk papierpakje het papier daarvoor komt...). Het is inderdaad een leuke beestenboel!

    Wat verschillend zeg, hoe het gaat met naar school gaan. Echt sneu dat Jaro nog helemaal niet mag. Ik hoop dat het goed blijft gaan met alle maatregelen en het gauw weer verantwoord is om meer te versoepelen. Hou vol!

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bella is superblij zo in de wei met een mooie regenboog erbij! Leuk kaartje Sarah.
    Sem is vandaag naar school mogen gaan voor de gymles, hij was blij dat hij sommige klasgenootjes weer heeft gezien(de klas is opgesplitst). Morgen mag hij gaan voor de praktijkles ben benieuwd hoe ze dat aanpakken.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige koe, je dierenkaartjes zijn super ! Zal wel zijn, dat jullie heel die toestand beu worden, en mag Jaro niet vanaf 5 juni naar school ??? Toch erg voor de kinderen, maar ook voor jou ! Moed houden ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijk kaartje, Sarah! Lieve koe en mooi papier. En wat een beestenboel alweer!
    Sterkte weer met de schoolperikelen, ik hoop met je mee dat het spoedig weer weekend is.
    Lieve groet,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik word zo vrolijk van die regenboog kleuren!!
    Deze kaart is om blij van te worden.
    Inderdaad heel lief, die bloem met toefje gras in haar bekkie😍.
    Dus Jaro is de enige die nog niet naar school mag? Waarom eigenlijk niet?
    Hier zijn ze het ook een beetje zat, maar het einde is bijna in zicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk zeg, deze vrolijke kaart met koe! En wow wat een hoop diertjesdinsdagen heb jij al gedaan, heel tof! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend vrolijke koe in de wei. Zo leuk met de regenboogkleuren erbij. Word je altijd blij van.
    Je hebt er al een heel stapeltje zeg! Sjonge.
    Succes en sterkte voor Jaro... zo jammer voor hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooooh wat een leuke en vrolijke kaart! En al je dierenkaarten staan zoooo gezellig samen!
    Wat een geregel, gelukkig kan je er nog aan uit. Het is nog afwachten of in september alle leerjaren gewoon terug kunnen starten ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze kleurenchallenge bij 4-Season Challenge Blog.

    Dank je wel voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah