donderdag 4 juni 2020

Kerstkaarten - donderdag # 23


Vandaag ben ik er nog eens
met een kerstkaart.
Ik maakte hem in de winter,
 maar het kaartje ging nog niet
 de foto.


De inspiratiefoto
van 52 WTC
past bij het kaartje dat
ik vandaag toon.


De kleuren rood en wit,
het tasje warme koffie en
de knusse sfeer van
de inspiratiefoto vind je ook
terug op mijn kaartje.


Het lieve vosje is van 
Lawn Fawn.
Op het tasje plakte ik
een hartje en dat maakt
de kaart net extra liefdevol.

Vandaag moet ik niemand
naar school brengen en daar
ben ik heel blij om.
De vorige dagen was ik in 
de middag zo op, dat ik moest
bijtanken in de zetel en mijn
gemoed was ook niet zo
zonnig...
De rekbaarheid van een mens
heeft echt wel zijn grenzen.
Vandaag voor de kinderen
 wakker worden,
ga ik wat tijd voor mezelf nemen,
even wat frutselen en weer
helemaal zen worden!
Of toch proberen...

Bedankt voor de reacties steeds,
ik geniet er enorm van, 
een tegenreactie lukt me amper.

Fijne dag!

23 opmerkingen:

  1. Ach wat een lief vosje op je kerstkaartje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leuk kaartje geworden.
    Ja tijd voor jezelf nemen is zeer belangrijk, hopend kun je die wat pakken, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met het vosje. Fijn dat je vandaag een mee time momentje kan nemen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk kaartje met dat schattige vosje van LF heb hem al eens eerder langs zien komen en is zo leuk. leuk dat papier met de testen erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje had je nog in voorraad, past mooi bij de inspiratiefoto!
    Dankjewel voor je deelname aan onze maandchallenge bij 52WTC.
    Fijne dag....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief en knus kaartje Sarah.
    Pas goed op jezelf!!!
    Gezellig dat je meedoet met de foto inspiratie challenge van mei.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie en schattige kaart Sarah, en we begrijpen best, dat je uitgeput bent van die moeilijke toestand. Neem vooral de tijd om te rusten, want jij bent onmisbaar hé. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt wel een mooie kaart gemaakt. En ik hoop dat je nu een beetje bij gekomen bent.
    Wat een heen en weer gedoe met dat halen en brengen van en naar school.
    Sterkte ermee.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit kerstkaartje Sarah..een super lief vosje erop...
    en hopelijk kan je wat me-time momentjes pakken en even je accuutje opladen...iedereen heeft zo zijn grenzen...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief dit kerstkaartje Sarah!
    Goed dat je even een dutje doet in de stoel, je kunt niet constant de boog te strak houden!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief vosje op je mooie kerstkaart Sarah. Ik zie er inderdaad de sfeer van het moodboard duidelijk in terug. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52weeks to Christmas.
    Ik kan me voorstellen dat het zwaar weegt om steeds beschikbaar te zijn. Soms moet inderdaad je eigen motortje ook opgeladen worden hé. Sterkte.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat goed dat je deze nog had! Hij past inderdaad goed bij de uitdaging van deze maand! Ja je moet jezelf ook goed in acht nemen want als mama wegvalt is het helemaal feest in huis hé? Veel succes en bedankt voor je bijdrage aan de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sarah, dit heb je weer heel mooi gedaan deze week.
    En ja hoor ik kan me voorstellen met 4 kinderen in huis... dat het niet altijd gemakkelijk is. Maar goed dat we een leuke hobby hebben en het daar even in kwijt kunnen... maar soms is te veel, te veel... en dan stopt het.
    Geniet maar even van de rust en het komt goed...
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kijk Sarah....toch weer handig om iets achter de hand te hebben in deze drukke tijd....pas je wel goed op jezelf?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellig kaartje, Sarah! Lief vosje en mooi papier!
    Fijn dat je een soort van rustdag hebt vandaag, heel belangrijk! Sterkte en goede moed gewenst in elk geval weer.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg lief deze kerstkaart met het vosje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig vosje op je mooie kaartje, Sarah.
    Hoop dat je opgeknapt bent van je me-time.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke vos op je kerstkaart, en mooi dat rode papier erbij. Precies zoals op de inspiratiefoto. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje met leuk vosje. Ja, een heel gedoe dat heen en weer gevlieg naar school. Ik hoop dat het je gelukt is om vanmorgen tijd voor jezelf te vinden en wat bij te tanken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo zie je maar weer, niet alles gelijk plaatsen levert ook wel eens voordelen op, leuke kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een enig kaartje heb je gemaakt. En dat snap ik, er zijn grenzen, bij iedereen. Heel moeilijk als je toch gewoon elke dag door moet. Pak je ontspanning hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi kerstkaartje heb gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah