zaterdag 13 juni 2020

Live is a book... * Art Journal #9/2


Afgelopen donderdag maakte
ik een nieuwe pagina 
in mijn tweede Art Journal.


Deze pagina had ik eerder
al gemaakt met de gelliplate
tot in dit stadium.


Op de afdruk gebruikte 
ik deze twee
zelfgemaakte stempels.
Ik gustste ze uit een gom.


Met een restje goude verf
(over van een ander project )
en een stencils bewerkte ik
een stukje papier.


Dat papier legde ik op
de witte pagina ernaast.
Dan kon het leuke 
werk beginnen.


Ik verscheurde handgeschreven
muziekpartituren van mijn
papa en plakte ze op 
de pagina.


Met een witte en goude stift
versierde ik de rechter pagina.


Dat werd het resultaat.


Op het goud schreef ik een
mooie tekst.


Samen met het muziekpapier
werd dit de linkerpagina.


Nog een overzicht van
hele pagina.

Ik had nog muzieksnippers
over en die kwamen op
een nieuwe pagina en die krijgen
jullie morgen te zien.

Mijn creatief feestje gisteren
heeft me zo'n deugd gedaan.

En voor Daphne en Martha:


In de stempelset zitten
gespiegelde giraffen,
extra handig.

Fijn weekend!

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke pagina's! En super verzonnen met die gum je eigen stempel maken!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat persoonlijk, met de handgeschreven muziek van je vader erbij.
    Echt prachtig.
    Door de goud accenten worden het 2 bij elkaar passende pagina's.
    Dank je voor je antwoord, wat een leuke stempel set😍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi deze pagina, Sarah!
    Mooi zoals je de herinnering aan je vader hoog houdt!
    Aha en ik maar denken zooohee die Sarah kan goed spiegelen....hihihi
    Liefs en fijn weekend, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf gedaan Sarah!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah