zaterdag 20 juni 2020

Snail mail for you 🐌


Ik vertelde dinsdag al dat
ik nog een 🌈 kaartje maakte,
vandaag toon ik hem.


Ik gebruikte de leuke 
slakjes van Lawn Fawn.
Het 🌈 papier is van MFT.


Dat 🐌 is zo schattig!
Dit kaartje is voor de voorraad,
handig als ik iemands verjaardag
vergeet want het zijn zulke
drukke tijden.
Ik ben blij dat ik dit weekend 
weer even op adem kan komen,
want wat wegen die laatste loodjes!

Met het kaartje doe ik
weer mee bij 4 SCB #33 en
wie weet, knutsel ik er dit weekend
nog eentje met 🌈 kleuren...

Fijn weekend!

5 opmerkingen:

  1. Heel vrolijk dit snailkaartje, Sarah!
    Heerlijk genieten van je vrije weekend!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje met die geinige slakjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje is dit!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We zijn er bijna.....bij de lange vakantie, heerlijk vooruitzicht.
    De slak is inderdaad lief zeg.
    Leuke kaart voor de voorraad.
    Jij gaat als een speer met die regenboog kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk weer, daar word je toch vrolijk van?!
    Dankjewel voor nog een deelname aan onze regenboog-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah