woensdag 15 juli 2020

Hey there, happy camper



Vandaag laat ik het kaartje
zien wat ik verstopte in
de bagage van Moriander.
Een echt kampeerkaartje!


Maandag bracht ik hem weg
met zijn bagage op een 
mooie zonnige dag.
Gisteren hebben ze veel regen
gehad, maar vandaag is de zon
weer van de partij en hopelijk
blijft dat ook de komende dagen.


De stempels op het kaartje
schilderde ik in.
In combinatie met het papier
vind ik het kaartje schattig,
maar toch geschikt voor
een twaalf jarige.


Ik laat het kaartje nog
eens zien samen met de 
kaarten voor de zussen.
De gebruikte stempels zijn
van Reverse confetti.


Hier staat ook de tent op!
Maar dan in Lego land.
Hier neemt de campeerder
een selfie! 🤳


Jaro kreeg voor zijn verjaardag
een mobilhome, die hij kan 
ombouwen tot een huisje
of een boot. 
Van oma kreeg hij een 
set met figuurtjes en nog
meer camping en reis 
attributen.
( We hadden het samen 
afgesproken )


We zijn dus ook een beetje 
op reis in ons eigen huis.
Naast het spelen, helpt Jaro
me graag met klussen in huis.
Zo poetste we gisteren de ramen
in de slaapkamers.
De werkmannen hebben
bouwverlof, dus even geen
lawaai en stof. Hoezee!

Fijne dag!

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten heb je voor de kampeerders gemaakt, Sarah. En zo te zien vermaakt Jaro zich in zijn eentje ook prima. En fijn dat hij jou al zo goed mee kan helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes voor alle reizigers. Wat zal het stil zijn, met alleen Jaro om je heen. Leuke lego kreeg hij.
    Lieve groet,
    Jantine
    PS ik lees heel veel momenteel, dus je mooie boekenlegger heb ik regelmatig in mijn handen, hij komt zo goed van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat Moriander op de fiets naar kamp gaat, moesten ze ver reizen? Jammerdat het regende, hopelijk valt het verder mee!
    Leuk he dat Lego, mijn kleinzoon Xavi heeft voor zijn verjaardag een electrische sneltrein gekregen ol zolder is het een hele lego stad netals bij jullie!
    Mijn zoon speelde vroeger ook altijd met Lego en ik hielp hem daarmee, zijn vader had een mooie rijdende kist gemaakt om te sorteren...
    Je kaartje voor Moriander is ook superleuk en verrassend voor hem,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel toffe kaart voor Moriander, en we duimen voor goed weer! En Jaro kan zich zeker goed bezighouden met de Lego ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoer kaartje, die zal hij zeker geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaarten zijn het.
    En wat een mooi spul ook dat lego.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes! Die Lego is ook super tof! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar issie dan, de kaart voor Moriander. Hij is echt heel leuk. Lief maar niet te kinderachtig. En wat is Jaro heerlijk bezig met de lego! Gaaf die selfiemakende kampeerder! En gezellig dat hij het leuk vindt met jou samen wat klusjes te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke vakantiekaarten zijn het geworden. En Jaro vermaakt zich ook goed met de lego. Tof!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart heb je voor hem gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartstikke leuk kaartje heb je voor Moriander gemaakt!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk die kamp kaartjes .Lego blijft een leuk tijdverdrijf ! Dat ze maar genieten van hun onbezorgde jeugd !!
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie Lego zeg. Daar kan Jaro goed mee spelen en verhalen verzinnen. En je kaarten zijn echt heel erg geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn om, als je op vakantie bent zonder je familie, zo'n lief kaartje tussen je bagage te vinden.
    Ik vind het een stoere kaart, komt ook door het disign papier, zoals je zelf ook al schrijft.
    Wat mooi dat Jaro zijn fantasie gebruikt bij het spelen met de lego, heel goed van hem.
    En Katwijk ook fijn dat hij je zo goed helpt met schoonmaken.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah