vrijdag 3 juli 2020

Proclamatie!


Ja hoor, het zit erop,
Aranka is afgestudeerd!


Met wat inspiratie
via Pinterest kreeg
ik vorige week het idee
voor tafeldecoratie.
We wisten toen nog maar
net dat er toch een 
aangepaste proclamatie
op school mocht doorgaan.
Geen enkele ouder had
een idee of nog fut,
dus heb ik mijn schouders
onder het hele feest gezet.


Telkens als Aranka er
niet was, heb ik er aan
gewerkt. 
Er moest heel wat aan de
cuttlebug gedraaid worden.


Heel wat vlaggetjes moesten
gestempeld worden.


Hier een overzicht van
alle ingrediƫnten.


Alle namen van kinderen
kwamen op een cirkel 
Elk kind mocht 4 personen
uitnodigingen en dat vormde
dan een bubbel.
Op elke partytafel kwam
zo'n cirkel.


Er waren twee bubbels van 
leerkrachten en voor hen 
maakte ik dit.
Let op de details, de vlaggetjes 
zijn anders. 
Bij de leerkrachten ' Thank you '
Bij de leerlingen ' You 're the best '


Dit kwam dus op elke 
tafel, bij iedereen zijn
eigen naam.


Bij de leerkrachten dit.
De bokalen zijn honing potten,
met wat zand erin en jute er rond.


Ik wou het eenvoudig en 
toch feestelijk houden.
Bij de leerlingen ' Celebrate '


Bij de leerkrachten
' Thanks '
De versiering kwam mooi tot
zijn recht op de 
proclamatie.
En tot de middag van het feest
heb ik er nog aan gewerkt.


Ik nam alles netjes mee naar
school en we maakte de 
foyer feestelijk, 
maar Corona proof.


Ik maakte voor de leerlingen
ook deze kaartjes.


Ik gebruikte het hoedje
van de uil van Marianne Design.


Vanbinnen schreef ik
een mooie tekst.


De bloemen werden in
de avond nog aan 
zonnebloemen geknoopt,
maar hier toon ik het even
aan een zonnebloem op 
ons terras.


De leerkracht die zich afgelopen
maand heel hard had ingezet
voor het toneel, kreeg een 
boeket bloemen,
daar maakte ik nog
dit labeltje voor.


Voor de klastitularis maakte
ik deze kaart.


Die kwam in een mand
met biolekkers.


De leerkrachten kregen dit
als kadootje.
Details liet ik maandag al zien.


Tenslotte lukte het maandag
nog voor een groepsfoto
te maken en
die ben ik snel gaan afdrukken.
Ik plakte hem op een
iets groter papier.
Met wat leuke stempels
en een wasknijper op de
achterkant, kon de foto
netjes staan.


Dat kon dan mee op de
tafel gezet worden bij
hun naam.
Dit was echt nog een
last minute werkje, maar
de leerlingen waren er
heel blij mee.
Ik bereidde ook nog een
hele tekst voor, want Aranka
liep er tenslotte 13
jaar school!
Het was een top feestelijke
avond!


1 juli 2020 een dag die ik
niet gauw ga vergeten.
Dochter afgestudeerd,
moeder 70 en ikzelf
mega trots!


Nu is het VAKANTIE,
het dringt nog
niet helemaal door.
Een zeer bewogen schooljaar
kunnen we afsluiten.

We did it!





18 opmerkingen:

  1. Geweldig wat je allemaal gemaakt is door jou. Gefeliciteerd met het afstuderen van je dochter.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dat heb je top verzorgd zeg!! Super leuk, en wat een werk ook.
    lekker trots zijn nu, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...het was even keihard doorwerken, maar het resultaat mag er zijn, Sarah. Wat heb je dat allemaal leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Sarah, wat een prestatie, zowel van jou als van je dochter!
    Wat heb je mooie attenties gemaakt voor degenen die zijn afgestudeerd!
    Je hebt een prachtherinnering gecreƫerd!
    Nu lekker nagenieten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, maar jij bent echt ongelooflijk, wat jij allemaal presteert Sarah, absoluut super !!!! En een dikke proficiat aan Aranka !!! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ze mogen maar blij met je zijn Sarah dat je er je schouders zo last-minute nog even onder hebt gezet. Het ziet er allemaal prachtig uit. En natuurlijk ben je trots dat hoort ook zo gefeliciteerd en geniet van de vakantie.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een ongelooflijke prestatie om zo veel moois in zo korte tijd te maken. Het ziet er allemaal zo feestelijk uit, geweldig! Wat knap bedacht. Nu mag iemand wel voor jou een mooi bedankje maken.
    Een bijzondere avond zal het geweest zijn. Hopelijk nu een beetje rust en nagenieten.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat heb je dat ontzettend mooi en leuk gemaakt! Wat een werk heb je er aan gehad, met super resultaat. Van harte gefeliciteerd voor Aranka met deze mooie mijlpaal! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij hebt de proclamatie voor Aranka en haar mede studenten tot iets onvergetelijks gemaakt! Ook een dikke pluim voor jou!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dat allemaal mooi gemaakt
    Mijn dochter heet ook aranka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow.....geweldig gedaan Sarah....wat prachtig allemaal!
    Ik kan geloven dat je even nergens anders tijd voor had.....wat leuk....daar was iedereen zeker goed over te spreken!
    Een dikke proficiat voor Aranka succes met je vervolgopleiding!
    Groetjes en geniet van de vakantietijd,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd. En je dochter ook natuurlijk. Wat heb je er heel veel werk van gemaakt. Fijn dat het allemaal toch nog ( dankzij jou) een feestelijk tintje kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In Ć©Ć©n woord: Geweldig!!! Superleuk gemaakt en fijn dat het allemaal gelukt is. Moeder en dochter : van harte gefeliciteerd, en oma nog met haar verjaardag.
    (wat zul je nu lekker slapen)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sjonge jonge jonge jonge...... WAT EEN WERK!!
    Wat ontzettend veel liefde, geduld en creativiteit heb jij in deze dag gestoken.
    Alles is mooi, persoonlijk en feestelijk.
    Nu genieten van een WELVERDIENDE vakantie!! Jullie hebben het zĆ³ goed gedaan de afgelopen maanden.
    Nu rust en lekker even afstand nemen van alles.
    Heel veel plezier met elkaar en ga vooral genieten.
    Wees trots op je kinderen en vooral ook op jezelf, jullie zijn toppers.

    Wat een leuke foto, die van jullie 3tjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat gaaf!! Je hebt ontzettend goed je best gedaan om dit tot een toffe, feestelijke afsluiting te maken, super! Een heel leuk blogbericht, daar wordt je blij van. Proficiat voor jou, voor Aranka met haar diploma en voor je moeder met haar verjaardag.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sarah het is niƩt te geloven dat je dit voor elkaar hebt gekregen terwijl je leven al maanden op zijn kop staat, ik neem mijn petje voor je af! Dikke proficiat voor Aranka en hƩƩl vƩƩl succes voor de volgende grote stap in haar leven! Ik schitter door afwezigheid in blogland maar hier MOET ik even op reageren! De 3 generatie-foto is er1 om in te lijsten en te koesteren!
    Liefs, XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wauw Sarah, het is veel meer dan ik kon bedenken toen je de sneakpeeks liet zien. Nu snap ik helemaal dat je geen tijd had om de 3e kaart te laten zien. Wat ontzettend mooi wat je allemaal gemaakt hebt voor de belangrijke avond voor Aranka.
    EN je moeder ook nog 70 geworden. Dubbele felicitatie! En nu vakantie...niet ziek worden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat fijn dat jullie een mooie en feestelijke avond hebben gehad. Het is toch een heel bijzonder moment wanneer je afgestudeerd bent. Geweldig wat je allemaal gemaakt hebt voor de leerkrachten en leerlingen. Top.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah