woensdag 29 juli 2020

Kleurenkaartenteam: Lichtgeel en aubergine


Voor het kleurenkaartenteam
maakte ik dit kaartje.


Ik gebruikte daarvoor 
een lichtgele en een
auberginepaarse ecolinestift.


Op een acrylblok zette ik
strepen en daarna sproeide
ik het nat.


Ik maakte een afdruk en 
dit werd de basis van 
mijn kaart.


Daarop stempelde ik
veren, twee teksten en
wat spetters.


Aan de bovenkant plakte ik
nog een emboste rand en 
op de kaart kwamen nog
houten sterren.


Dit werd dan het eindresultaat.
Andere deelnemers voor
het KKT vind je bij

Fijne dag!

23 opmerkingen:

  1. Wat mooi is je kaart leuke techniek, mooie embossing rand erbij, bedankt voor het idee.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi! Heel leuk zoals je de achtergrond in de gevraagde kleuren maakte en verder afwerkte met zwarte stempels. De houten sterren maken het helemaal af!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, erg mooi die embossingrand.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gave kaart met mooie achtergrond, tof in de gevraagde kleurencombinatie!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke techniek, gaaf kkt kaartje is het zo, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kom net bij Nicole vandaan, je schreef het al, geheel tegengesteld maar niet minder mooi, het lijkt wel een sprookje in deze zachte tinten, TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart, Sarah. Leuke techniek is dat, met die ecoline pennen, om zo een achtergrond te maken. Mooie teksten en stempels heb je gebruikt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke techniek Sarah....je hebt er een mooie kaart mee gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sarah, wat een leuk idee, weer wat bijgeleerd vandaag en een leuke techniek met de stiften. Een hele mooie kaart.
    Groetjes en hou het gezond.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart in een leuke kleurencombie en leuke techniek, Sarah!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heb je mooi gedaan deze kaart met de achtergrond!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een cool achtergrondje Sarah! Leuk ook je stap-voor-stap uitleg hier op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw goed gezien, deze had ik ook nog liggen.
    Je resultaat is prachtig
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kaart voor het KKT Sarah! Je achtergrond heb je superleuk gemaakt!
    Alles goed met jullie. Zo verontrustend al die berichten uit het Antwerpse!
    Hou het gezond hé!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi die achtergrond, leuke kaart.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hahaha, leuk te zien dat jij ook met de ecoline stiften aan de slag bent gegaan. weliswaar helemaal anders dan ik
    helemaal leuk en mooi resultaat geeft het, geslaagd kaartje
    fijn dat je er deze maand (weer) bij bent !
    Blij met je deelname,
    lieve groeten,
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat heb ik vaker gezien deze techniek en iedere keer denk ik dat ga ik ook doen maar dan vergeet ik het weer! Maar het geeft een prachtig resultaat, dus ik neem het me nog eens voor! Heel mooi gedaan met deze kleuren en mooie stempels erbij! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je dit leuk gemaakt !!!!
    Leuke techniek !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart Sarah!! Gaaf gebruik van de ecoline stiften. Ze liggen nu even achter in de kast want ik baal zo dat ze niet kleurvast blijven op wat langere termijn. Ik ben nu meer met distress inkt aan het kleuren.
    Succes met alles!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi gedaan, een techniek die ik eigenlijk weinig gebruik, maar leuke resultaten geeft.
    't was wel intens, het koken, met die regels en verschillende bubbels, maar tot nu toe is het gelukt.
    Blij dat de verjaardagskaart in de smaak viel.
    Bedankt voor je reactie op mijn Blog
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Sarah,

    Mooie kaart, goed gedaan met de ecoline...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Voor vandaag ben jij de laatste . Wat een mooie kaart heb je gemaakt en prachtig om dit met ecoline stiften te doen.
    Hou het gezond bij jullie daar. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart is het met dat achtergrondje. EN zo grappig, ik maakte vandaag naast mijn kerstkaart ook nog een soortgelijk kaartje, tenminste een achtergrond zichtbaar door een kader....
    EN je vraag of ik het lichtgeel in de binnenkant had: nee, het kaartje is zachtgeel, en eigenlijk alles wat je ziet dat licht van kleur is, is zachtgeel.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah