zondag 19 juli 2020

Stickey Sunday # 14: DIY - pakket #2


Vandaag ga ik verder met de
reeks, waarmee ik vorige
zondag van start ging.


Op deze kaart verwerkte 
ik woorden washitape en
twee andere mooie tapejes.


Hier gebruikte ik slechts
1 tapeje dat ik subtiel
aanbracht op de kaart.


Op de binnenkant verwerkte
ik wat restjes weg.


Hier zie je beide kaarten
nog eens samen met de
gebruikte tapejes erbij.


Voor de kaarten gebruikte
ik ingrediënten uit
 dit pakketje.
 Volgende zondag
laat ik er nog zien.

Moriander heeft een geweldig
kamp gehad en hij leek
echt gegroeid te zijn.
Hij had een grote glimlach en
nog meer zomersproetjes
in zijn gezicht toen hij aankwam.
Mijn moederhart werd er
helemaal week van. 

Fijne zondag.

11 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes op je kaartjes!
    Heerlijk om Moriander weer thuis te hebben. Allebei de boys weer at home: dat worden jongensactiviteiten denk ik zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie set kaarten heb je weer gemaakt!
    Ah heerlijk om trots te zijn opje kinderen en heel herkenbaar!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes zijn het.
    O fijn dat hij zo genoten heeft, ja dan pas zie je de veranderingen als je ze even niet ziet.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaarten, en tof, dat Moriander zo'n leuk kamp had ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. opnieuw leuke kaartjes met de washitape

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk om een blij kind thuis te krijgen! Ik kan me helemaal voorstellen dat je daar zelf ook weer zo blij van wordt!
    Je kaartjes zijn stuk voor stuk weer heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er weer helemaal leuk uit ! mooi en geslaagde werkjes
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurrijke kaartjes! En wat heerlijk om Moriander zo blij thuis te krijgen, gegroeid en met sproetjes.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze blijven handig, dit soort pakketjes.
    2 Leuke kaartjes.
    Wat fijn dat Moriander het zo leuk heeft gehad.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah