zondag 26 juli 2020

Stickey Sunday #15: Vakantie aan Zee en Papa



We waren last minute 
5 nachten aan zee en 
het was heerlijk!
Een vriend van ons heeft daar 
een appartement aan zee en
we mochten er verblijven.
 Door heel Corona heb ik
deze zomer niks vast gelegd.
Dus dit kwam als een
GROOT kado!


Uit het raam hadden we zicht 
op de zee, wat een luxe!
Ik probeerde wat momenten
vast te leggen in mijn
travelbook.


De zonsondergang was daar
 echt PRACHTIG!
We raapten mooie schelpen en
aten lekkere ijsjes.


We zagen ook veel zeilboten
en we gingen wandelen in
de duinen.


Hier zie je de hele 
pagina in mijn Travelbook.
Weer een mooie herinnering 
vast gelegd.


Ik nam twee washitapejes mee,
deze plakte ik op de pagina 
waar ik ondertussen
al meer tekst op schreef.
En zo heb ik weer een
Stickey Sunday
voor jullie.


We hadden 5 dagen
prachtig weer!
We bleven op rustige plekken
en bleven in onze bubble.
De dag van onze thuiskomst
werd het verplicht dragen van
een mondmasker ingevoerd.
Ondertussen stijgen de coronacijfers
enorm, vooral in Antwerpen.
Ik ben zo blij dat we dit toch 
maar gehad hebben want
er komen nog nieuwe strengere 
maatregelen aan.


Vandaag is het al twee jaar
geleden dat we afscheid moesten
nemen van papa/ opa.
Ik maakte gisteren deze
aquarel om even stil
te staan bij het gemis.


Ook deze maakte ik.


Een pennetje,wat waterverf
en ik ontspan helemaal.
Deze tekst is een bewerking
van een tekst van
Carla Kamphuis.

Morgen ben ik er met
een zeekaartje. 


Om af te sluiten nog
een wonderlijke
zonsondergang. 

Fijne zondag!

12 opmerkingen:

  1. Heerlijk om er zo even tussenuit te kunnen! Zeker nu de regels weer aangescherpt worden. Maar dit kan jullie niet meer afgenomen worden. Prachtige tekeningen heb je ervan gemaakt. Laten we hopen dat de kinderen na de zomervakantie gewoon weer naar school kunnen en dat het thuisonderwijs verleden tijd is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk voor jullie!!
    Wat een kado inderdaad
    Wat ontzettend lief dat jullie 5 dagen gebruik mochten maken van deze mooie plek.
    Je pagina met tekeningen is een mooie herinnering. Het ziet er heel "stand achtig" uit, doordat je de kleuren rustig hebt gehouden. Als je deze pagina terug ziet zal je meteen weer gevoelsmatig in die dagen terug gaan.
    Sterkte, speciaal vandaag.....2 jaar alweer, wat een gemis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie herinnering zo'n travelbook. Leuk gemaakt.
    Mijn vader was deze week drie jaar geleden overleden. De herinnering blijft. Ook al omdat momenteel mijn schoonmoeder zo slecht ligt. En met het corona protocol blijven het moeilijke tijden. Laten we hopen dat het binnen korte tijd weer betert en al die maatregelen opgeheven worden.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi ze tekeningen in je travelbook, heerlijk even 5 dagen genieten. Ben bang dat er heel veel maatregelen zullen komen als de mensen zich niet houden aan de regels.
    Het gemis blijf altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie tekeningen maakte je in je reisboek, Sarah!
    Wat fijn dat jullie alsnog even weg konden!
    De maatregelen worden weer aangescherpt...erg vervelend...
    Vandaag voor jullie een speciale herinneringsdag, mooie tekst maakte je!
    Ook de handletterkaart vind ik erg mooi!
    Veel sterkte en liefs Mart3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, zo'n verrassingsvakantie, daar laadt een mens weer van op. Mooie aquarel-pagina maakte je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Sarah, dat was heerlijk zo te lezen en te zien aan je creatie, wat een kunstwerk!! Knap hoor dit talent.
    En die prachtige foto's nog, fijn dat jullie dit hebben kunnen meepakken.
    En sterkte met het verlies..mooi wat je ervoor gemaakt heb.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk cadeau was dat zo onverwacht Sarah. Ik heb genoten van je post en wat een mooie pagina in je travel journal. Kunstige schilderijtjes zijn het, prachtig. Dit neemt niemand je meer af.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk de batterij weer een beetje opgeladen, dat neemt niemand jullie meer af. Je creatieve werkjes zijn weer prachtig.
    Sterkte het blijft een groot gemis.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk, dat hadden jullie wel verdient na zo'n rumoerige tijd!
    Fijn dat jullie genoten hebben en mooie herinneringen (op papier) hebben kunnen maken.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, fantastisch dat jullie zo'n leuke week aan zee hadden, dat was echt verdiend na die moeilijk tijd. En je pagina is een heel mooie herinnering. Ook de herinnering aan je vader en de andere kaarten zijn prachtig. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh dat is nog eens fijn zeg, aan zee! En dan van dat mooie weer! Dat was genieten en lekker om op te laden! Wij hadden ook goed weer. Is toch wel fijn op vakantie.
    En ja, al 2 jaar van je vader.. zo waardevol dat jullie mooie gedachten aan hem hebben. Misschien gaan de scherpe randjes er al een beetje af?
    Je tekeningen en journals en teksten zijn ook weer heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah