zondag 12 juli 2020

Stickey Sunday # 13 : DIY - pakket #1



De komende weken ga ik jullie
verwennen met een reeks kaartjes.
Dit zijn alvast de eerste twee!


Vorig jaar kocht ik in de solden
voor 1,99 euro in het Kruidvat
dit DIY kaartenpakket.
Toen maakte ik al een reeks
van 10 kaarten, maar ik had nog
superveel leuks over.
In de winter was ik begonnen
aan een volgende reeks, 
maar door alle drukke maanden
was ook dat blijven liggen.
Maar in de week haalde ik het
pakketje weer boven, 
maakte alles af en zette alles
op de foto.
Jullie krijgen er elke zondag
een paar te zien, want elke kaartje
is gecombineerd met washitape.


Dit is de eerste kaart.
Ik hou zelf niet zo van 3D,
maar ik vind het juist extra tof 
om alle laagjes apart te gebruiken,
daardoor kon ik dus heel
veel kaarten maken.


Bij sommige kaarten bekleedde
 ik de binnenkant want ik wou
graag dat al mijn papier op was.


De afbeeldingen zijn soms groot
maar door het gebruik
van tape en het
mooie papier komen ze
goed tot hun recht.


Hier zien jullie de twee eerste 
kaartjes nog eens samen met
de gebruikte washitape ernaast.

Fijne zondag!

10 opmerkingen:

  1. 2 hele leuke kaartjes heb je met het pakketje gemaakt Sarah...Handig is dat... en je heb in no time een aantal kaartjes klaar
    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten Sarah!
    Mooi project!
    Ik houd ook niet van 3D en gebruik de plaatjes ook altijd enkel, bij jouw kaarten komen de plaatjes ook heel mooi uit en leuk mrt washitape!
    Jij verveelt je vast niet de komende tijd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die pakketjes zijn zó tof.
    Ik kocht er ook een paar, om kaartjes te kunnen maken in de vakantie op de camping.
    Dan heb je niet veel extra meer nodig.
    Dit pakket ken ik niet, het is erg mooi lijkt mij, de kleuren zijn zo mooi bij elkaar.
    Wat een ontzettend goed idee om het te combineren met Washi tape.
    3D Gebruiken wij allemaal niet veel lees ik overal, maar de plaatjes los van elkaar gebruiken doen we dan weer wel vaak😁.
    Zo heb je een heleboel mooie afbeeldingen en kun je veel kaartjes maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat pakket ziet er heel mooi uit en je laat hier al twee leuke fleurige kaarten zien Sarah. Leuk om het geheel te combineren met washi-tape.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee hele leuke kaartjes Sarah! Vooral die laatste vind ik heel leuk, 'n echt boho kaartje! Het papier past daar echt helemaal bij! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaarten Sarah, prachtig samengesteld ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 3 d kaartjes maak ik ook al heel lang niet meer, maar als je mooie plaatjes hebt kan je ze ook enkel verwerken op je kaart. En dat geeft een prachtig resultaat dat is wel aan je foto's te zien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn leuk je kaartjes.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaarten.ik vroeg me af wat je er mee doet? Verkoop je ze, of verstuur je ze gewoon steeds?
    Ik maak ook regelmatig kaarten, en die verstuur ik. Zo leuk, om je eigen te versturen.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah