vrijdag 4 juni 2021

Home sweet Home



Dit kaartje maakte ik deze week.
Ik stak het in de bus bij Aranka.
Vorig jaar kregen Aranka en Hanne
vandaag hun sleutel van hun
gezellig dakappartement en
daar wou ik hen toch mee feliciteren.
Wat is dat intense jaar snel
voorbij gegaan en wat ben ik 
trots op haar hoe ze studie en werk
zo knap combineert.


Het leuke huisje is van Marianne Design.
Ik denk dat iedereen hier blij gaat zijn
als het weekend is en wij ook
' Home sweet Home ' kunnen zijn.
De kinderen hadden deze week allemaal
uitstapjes en ik fietste veel heen en weer
naar de school om Jaro te brengen en halen.
Ik deed al over de 100 km!
Een sportieve week dus, maar ook een
heel vermoeiende...
En we waren allemaal al zo moe
van dit hectische schooljaar.
Maar het einde is in zicht.
We can do this!  👊

Bedankt voor al jullie reacties op
mijn 31 dagen challenge.
Ik moest er even van afkicken . Hihi
Als het boekje klaar is, laat ik het
zeker zien.

Fijne ☀️ zonnige dag!


 

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje heel vrolijk met de veertjes.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje voor een dochter om terecht trots op te zijn!
    Géén wonder dat jij zo slank bent, ben al moe als ik het lees 🙃🙄😄.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje voor je dochter Sarah
    Het is voor de jeugd ook best zwaar in deze andere tijden, dit kaartje zal zeker worden gewaardeerd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje en lief gebaar!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig kaartje met de dansende veertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer een jaar op eigen benen, dat is ook best een kaartje waard, en het is een leuke!
    Nog even volhouden, bijna vakantie! En nu eerst een fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart. Die werd vast gewaardeerd. Het wordt tijd voor vakantie, na die hele rare jaar. En hopelijk volgend (school) jaar een gewoon jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaartje Sarah. En laten we hopen dat we nu betere tijden tegemoet gaan. Fijn weekend en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een jaar alweer, jeetje wat gaat de tijd toch hard.
    En tuurlijk mag je daar trots op zijn, is altijd fijn als je kids het goed doen.
    Wow 100 km dat is veel, en dat het warme weer erbij, ook lekker vermoeiend, nou rust maar lekker uit dit weekeinde, zeker wel verdiend.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart voor Aranka. Leuk om zo even te herinneren dat ze al weer een jaar haar eigen plekje heeft.
    Ik voel met je mee dat je blij bent dat het weekend is. Ik ook. Met deze week een werkdag van 7.30-19.20 en een dag van 7.30 - 22.30 uur heb ik het ook aan het weekend toe!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi kaartje Sarah. Hier mag de jongste vanaf maandag weer volledig naar school. Voor de oudste blijft alles zoals het is en hij is 2 dagen per week welkom op school.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk, dat je een kaart voor hun eerste jaar uit huis maakte. Dat huisje is erg leuk voor dit soort kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah