zaterdag 26 juni 2021

Tas voor Nomi



Eergisteren zagen jullie dit stofje 
ook al want ik maakte er voor
Nomi een zakje uit voor haar box.


Ik laat het nog eens zien,
ik maakte het van een restje.


Nomi koos twee stoffen uit in de Ikea,
eentje met bloemen en de andere
 effen blauw zoals de bloemen.
Ze wou er graag een grote 
handige tas uit.
In de Ikea hebben ze vaak mooie en
stevige stoffen aan een goede prijs.
Die tas kreeg ze op haar verjaardag
december 2019.
( Jaja ik ben mijn
foto's aan het opruimen )


Hier zie je de mooie bloemen 
nog beter.
De stof verstevigde ik nog dus de
stof kan tegen een stootje.
Als Nomi uit logeren gaat, neemt ze hem
bijna altijd mee. 
Dat zegt genoeg denk ik 😉

Morgen laat ik nog 2 tassen
op jullie los, 
ook gemaakt in 2019. 


6 opmerkingen:

  1. Hele mooie tas. Super leuk stofje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent een naai wonder, Sarah
    Fijn dat het ook zo wordt gewaardeerd!
    Ik vind de tas ook prachtig
    Ik kom nooit bij de Ikea, terwijl het maar 15 km op de fiets is had er ook niet zo bij stilgestaan dat ze daar ook stofjes hebben, vroeger toen de kinderen klein waren kocht ik wel de gordijnstofjes daar....
    Tegenwoordig zijn er bijna geen stoffen en fournituren op de markt meer en online stof kopen vind ik zelf geen optie...dus bedankt voor je tip!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze tas ziet er zeker stevig uit ennhet is een heel leuk stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie tas heb je voor Nomi gemaakt, Sarah. En wat een leuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maakte je weer en hoop mooie dingen.
    Ik vind het altijd zo leuk om te zien dat jij graag tasjes en/of zakjes maakt die bij elkaar horen, je hebt dan een setje en het staat gezellig.
    En iedereen heeft zijn eigen stof, dus nooit geen gedoe wat van wie is.
    De grote lange, smalle zak/tas die je voor je broer maakte is ook heel netjes gemaakt. Kan me voorstellen dat hij daar blij mee is

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah