zaterdag 5 juni 2021

Twee zussen



Nomi vroeg me om een kaartje 
te maken voor haar vriendin die
erg van breien houdt.


Nu heb ik juist toch wel een mega
leuke stempel set van Sugar Pea
rond dit thema.


Met een echt touwtje en een 
mini schaartje viel het kaartje
erg in de smaak.
Het papier uitkiezen dat deed Nomi.



Haar zus was ook jarig en Nomi koos
dit uit in de kaartenbak.


Met een lief beertje.
Jullie zagen de kaart al met 
een uitdaging met Margo.


De twee kaarten voor de twee
jarige zussen nog een keer
naast elkaar. 

Fijn weekend!

 

9 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten Sarah
    Altijd leuk om een toepasselijke kaart te maken erg leuk met dat schaartje en andete details!
    Beide kaarten zullen zeker goed in de smaak vallen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 leuke kaartjes Sarah , fijn weekend.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat leuk, dat schaartje is tof! Heel leuke kaarten, daar gaan de zussen blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee hele leuke kaartjes Sarah!
    Wat fijn dat je dochter bij jou in je kaartenbakje komt zoeken!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt 2 mooie kaarten gemaakt, en altijd leuk als ze persoonlijk gemaakt zijn..in dit geval breien.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje met de leuke stempeltjes. Ook het schaartje en garenkaartje zijn zo leuk. Echt een geslaagd kaartje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kaartjes zijn het. De breikaart is echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je in het thema breien kon blijven. Dat maakt zo'n kaartje nog persoonlijker.
    Mooi papier zit erbij, met die bloemetjes.
    Het beertje had ik nog niet gezien, ik mis wel meer de laatse tijd, maar ik dat vind ik een schattig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah