dinsdag 10 augustus 2021

Diertjesdinsdag # 14 ' uil '



Op deze dinsdag laat ik
dit kaartje aan jullie zien.
Ook dit uiltje is een oudje
van Marianne Design.


Het designpapier maakte ik zelf
door jaarringen van een boom
( stempel van SU ) te stempelen
op bruin papier.
Het uiltje sneed uit in de reggae
kleurtjes, want het kaartje is voor
een vriendin die ook graag naar
deze muziek luistert.


Ik laat de drie kaartjes nog eens 
 samen zien.
Dit waren mijn allereerste 
snijmallen van Marianne Design.
Ondertussen zijn alle diertjessnijmallen
die ik zelf heb aan bod gekomen.
Maar mijn diertjesdinsdagen zijn nog
niet afgelopen.
Van lieve blogvriendinnen kreeg 
ik nog uitgesneden diertjes toegestuurd
 die ik nog niet had, dus ik kan 
nog een paar dinsdagen van 2021
vullen met ' diertjesdinsdag '.

Fijne dag!

 

7 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens een vrolijk kaartje met de uil, ook de ander zijn mooi!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ja dat uiltje is ook zo leuk Sarah
    Hier heb ik ook een aantal vilten uiltjes van gemaakt, daar lenen deze stanzen zich goed voor!
    Mooi kleurrijk gemaakt
    Lief dat je uitgestanste diertjes hebt gekregen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ja, dat uiltje, ik hen het ook! En ben benieuwd naar je volgende diertjes, lief dat mensen je iets toegestuurd hebben.
    Fijne dag, Sarah!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ziet hem bijna op de muziek mee wiebelen, haha.
    Leuk gemaakt!
    Ik vind je achtergrond ook bijzonder goed gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met deze wijze uil. Ik heb deze ook. Zal hem weer eens uit zijn winterslaap halen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de oudjes doen het nog goed, heb deze ook onlangs aangeschaft

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart en mooi ze allemaal tesamen te zien.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah