dinsdag 24 augustus 2021

Diertjesdinsdag #15 ' Duif '



Vandaag toon ik mijn kaartje
met de duif van 
Marianne Design.


Met mijn verjaardag in april
kreeg ik deze uitgestantse spullen 
bij mijn kaart van Colien.
Onlangs ging ik er mee
aan de slag.


Ik maakte er dit kaartje mee.
We zijn vandaag bericht nummer 15,
dus tijd voor een overzicht.


5 verschillende vrolijke kaartjes.
Maar het zijn nog niet de laatste.
Ik heb hier nog 5 pakketjes
diertjes liggen, die ik nog
ga omtoveren in een kaart.
Dus diertjesdinsdag 2021
wordt nog vervolg.

Fijne dag



11 opmerkingen:

  1. wat een superschattig kaartje met het leuke duifje leuk het stipjes papier erachter
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dit dierenkaartje Sarah
    Handig dat het al was uitgestansd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Lief van Colien dat ze je deze onderdelen stuurde.
    Die diertjes zijn toch zo leuk, ik heb er ook best wel wat en als het goed is komt er eerdaags weer eentje bij, die is besteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt met deze spulletjes een heel mooie kaart gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die lieve duif op die mooie tak Sarah. Ook zo alleen doet hij of zij het goed. Een leuke serie heb je al gemaakt met die diertjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje met de schattige duif. Je overzicht is heerlijk vrolijk en kleurig.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een lief kaartje met deze tortelduif, een postduif ziet er heel anders uit, maar zo'n stans heb ik nog niet gevonden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De duif zit tevreden op een tak, mooi kaartje.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk! En erg verrassend, want ik zie deze duiven toch vaak voorbij komen voor een huwelijk. Zo zie je maar dat het voor een verjaardag ook prima gaat.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met de duif, Sarah. wat zijn er toch veel diertjes om mooie dingen mee te maken...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig je kaart, ik vind dit zo'n gepuzzel niks voor mij heb ik het geduld niet voor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah