vrijdag 27 augustus 2021

T-shirts voor mij



Kubb spelen is heel leuk en 
zeker als je dan een
zelfgemaakt T shirt draagt.


Het is een eenvoudig model,
maar het draagt enorm fijn.


Ik gebruikte het patroon ' Odette '
van ' La maison Victor '.


Ik maakte het nog een keer
in deze mooie stof.


Eentje met veel dreamcathers.
Ik was direct verliefd op de stof,
maar toch heeft de stof een tijd moeten
wachten tot ik een idee had wat ik
er juist mee wilde maken.
Nu is het mijn lievelings t shirt 💙

Alle taken zijn binnen geleverd,
alle examens zijn afgelegd! 👏
Nomi weet al dat ze een a- attest 
heeft behaald, dus ze mag volgende
week aan haar laatste jaar in het
middelbaar starten.
Aranka wacht nog op 1 uitslag, maar
de rest was al goed, dus dat komt 
ook goed!

Vandaag gaan we met zijn allen 
een fietstocht maken en picknicken
en vanavond naar een vuurshow
op chilrijk, het is daar de laatste avond.
Nog even genieten van de 
laatste zomerse vakantie dagen. 

Fijne dag!









7 opmerkingen:

  1. Prachtige shirts Sarah
    Mooi gemaakt weer!
    Wat fijn dat de resultaten tot nu toe positief zijn geeft toch wel rust denk ik zo, heb nog een gezellige tijd met elkar leuk picknicken hebben wij gisteren gedaan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke t-shirts, ze staan je goed.
    Fijn dat alles afgerond is, dat verdient wel een fijne dag met family-time, ik hoop dat het weer meewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je shirts handig als je dit goed kunt. Veel plezier samen vandaag.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk shirt. Die wat langere achterkant is mooi. Ik zag dat het patroon te downloaden is, ga ik zeker doen. Veel plezier nog vandaag en dan weer op naar het volgende schooljaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn leuke shirtjes zeg.
    Mooi model.
    Dat 2de stofje, dat is zeker heel erg leuk. Staat je goed.
    De vakantie zit er voor jullie ook bijna op, geniet nog maar even van de laatse leuke dingen, daarna weer in het ritme.
    Misschien ook wel weer fijn.
    Knap dat de meisjes beide hun taken hebben gehaald, zoals het nu lijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Stipjes-Sarah,

    Dankjewel voor jouw leuke, lieve reacties! Leuke t-shirts maakte je...
    Gefeliciteerd aan de meisjes voor hun resultaten!

    Wij pikten gisteren een feestelijk theater mee, een koninklijk feest met Eva als Prinses...

    Liefs,
    Nancy

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie shirts heb je gemaakt echt erg netjes. Fijn hoor dat je dat allemaal zo kunt. En nog leuk vind ook he.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah