zaterdag 21 augustus 2021

Workshop druktechnieken



Ik heb het nog niet verteld op
mijn blog, maar net zoals vroeger is
er bij ons in het park weer chillrijk.
We gaan er wel minder heen als
vroeger en daar heeft het slechte weer
zeker iets mee te maken.
Maar toch heb ik al genoten van 
goede muziek, een lekker drankje
en gisteren een workshop 
' Druktechnieken '
Ik ging samen met Ilse en dat
was best gezellig.
Met grashalmen maakte ik
deze monoprints.


Met lavendel en blaadjes 
maakte we deze.


Dit waren ook wat probeersels.


Op het einde maakte we nog
deze zeefdruk.
We hadden de zon er ook bij
dus we waren blij.

Fijn weekend!

 

5 opmerkingen:

  1. Wat een grappige afdrukken, het lijkt op wat ik laatst had uitgeprobeerd, maar dan heeft dit een netter resultaat, de 2e afdruk vind ik mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig zo'n festival in het park, Sarah!
    Mooie zeefdrukken heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zie je maar weer hoe leuk het werken met natuurlijke materialen kan zijn. In het klein kun je daar je stansmachine voor gebruiken . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen heb je gemaakt. Heerlijk om een workshop te doen en je zo te laten inspireren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit, een workshop altijd fijn om te doen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah