vrijdag 6 augustus 2021

Sarah daagt Femminde uit #6 ' motor '



Vandaag laat Femminde en ik
weer een uitdaging op 
jullie los.
Deze keer was het mijn beurt
om een opdracht te verzinnen.


De opdracht was om met deze 
3 papiertjes en de motor
een  mannenkaart te maken.
Ook de binnenkant moest wat
aandacht krijgen.
Met de restjes moesten we 
nog een extra mannenkaart maken.


Dit werd mijn uitwerking.
Ik laat dit kaartje graag meedoen
bij de challenge van K en K ' transport '.


Voor de kaart een stoere look
te geven naaide ik rondom met
zwarte draad.


Dit werd de binnenkant.


Op kaartje nummer twee
kwam een auto.


Ook hier gebruikte ik weer
mijn naaimachine.


Als laatste laat ik jullie de twee
kaarten nog eens samen zien.
Ik ben benieuwd wat Femminde
gemaakt heeft, gaan jullie
ook kijken?

Fijne dag



18 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaartjes Sarah!!
    Tof dat je ook je naaimachine hebt gebruikt. Ik moet bekennen dat dat voor mij lang geleden is.
    En volgens mij is het nog aardig goed gekomen met de papiertjes. Ik denk dat ik er eentje omgedraaid heb.
    Super dankjewel voor je uitdaging met deze mal en toffe papiertjes. En fijn dat ik voorlopig weer genoeg mannenkaartjes heb.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk zijn ze, Sarah! Ik heb dit blok papier ook, maar gebruik het veel te weinig. Jouw kaartjes inspireren me wel! Ik ga er ook maar weer eens mee aan de slag.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie uitwerking van deze 2 kaarten.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was volop aan het typen en toen... telefoon uit Engeland met een stralende Zoe vol verhaaltjes, mijn dag kan niet meer stuk 🥰. Enige kaarten en de zwarte stiksteekjes maken het AF! Tuurlijk mis je Aranka, lekker knuffelen als je eindelijk weerziet Sarah!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stoere kaarten Sarah
    Ook de kleurencombinatie vind ik erg mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk.
    Wat een leuke uitdaging is dit.
    De zwarte motor en auto maken het lekker stoer maar het zwarte stik randje maskt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn 2 heel gave kaarten geworden en stoer ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn twee hele leuke mannenkaartjes geworden Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie stoere kaarten heb je gemaakt met deze mooie papiertjes!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn mooi Sarah! Het zijn zo echt silhouettes van de voertuigen. Dank je wel voor het meedoen bij K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kaartjes, ben ook bezig met deze auto :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ze zijn allebei heel leuk geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke en stoere mannenkaarten Sarah! De zwarte voertuigen komen prachtig uit op dit papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaartjes met uitdaging van Femminde, zo zie je maar weer, twee toppertjes. Ik ga zo kijken bij haar, ben benieuwd wat zij heeft gemaakt. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee heel toffe, stoere kaarten, gaaf dat stikrandje!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge op het Knutsels en Kadootjes blog.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige stoere kaartjes Sarah, bedankt voor je deelname bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah