woensdag 18 augustus 2021

Sarah daagt GerJanne uit # 7 ' proost -🍻 '



Vandaag is het tijd om de kaartjes te
laten zien die ik maakte naar
aanleiding van een uitdaging.


Ik daagde GerJanne uit om met de
toffe biersnijmallen van MD
( die maar niet uit hun verpakking geraakte )
en mannenpapier
( dat ik een keer van haar kreeg )
aan de slag te gaan.


Dit werd mijn eerste kaartje.
Ik koos mijn papier zo uit net
zoals op het voorbeeld van
Marianne Design.


Alleen deed ik de kroonkurk en
de opener uit blinkend papier
en dat geeft een leuk effect.


Dit werd kaartje nummer twee.


De tekst emboste ik en is eentje
van Els Brigé.


Ik laat ze nog een keer samen zien.
Mijn papier was nog niet op dus
morgen nog een vervolg.
Ik ben benieuwd wat GerJanne maakte,
gaan jullie ook kijken.

Het was hier een paar dagen stil
omdat ik er even tussenuit was.
Met een vriendin heb ik genoten
van het zonnige weekend en 
hebben we wat leuke optredens
kunnen meepikken.
Dat was zo lang geleden en 
deed enorm veel deugd.
Over twee weken start de school en
hier wordt nu volop gestudeerd
voor de herexamens en gewerkt
aan de vakantietaken.
Zo jullie zijn weer bij!
Morgen nog mannenkaarten.

Fijne dag. 😉

 



14 opmerkingen:

  1. Mooie, stoere kaarten! Leuk die uitdagingen en fijn dat het kan wanneer het uitkomt! Ben benieuwd wat je nog meer maakte....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze van jou zijn leuk zeg!
    De bier glazen en het flesje lenen zich goed voor mannenkaarten en het papier past daar goed bij.
    En meteen 2 kaarten, knap werk!!
    Wat ontzettend leuk dat je een paar dagen weg bent geweest, dat zal je goed gedaan hebben. Ik zag al iets op Insta voorbij komen🥰.
    Lekker nagenieten.
    En dat jou kinderen in de vakantie voor school bezig zijn vind ik knap zeg, die van mij zeggen gewoon "vakantie is vakantie" en wILLen verder NIKS😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een stoer kaartje met de biertjes en het leuke papier, leuke uitdaging ga ook even kijken bij gerjanne
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaarten, Sarah! Echte mannenkaarten (die natuurlijk ook voor vrouwen kunne die hier van houden).
    Lekker dat je er even tussenuit was en nog met goed weer en optredens ook!
    Balen voor de kids dat ze toch nog dingen voor school moeten doen in hun vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke bierkaartjes Sarah
    Leuke uitdaging, inmiddels heb ik al bij GerJanne gekeken zij heeft ook leuke creaties gemaakt!
    Wat fijn dat je er eventjes tussenuit bent geweest, gezellig!
    Daar kun je weer fijn op teugkijken! Met nieuwe energie
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke uitdaging, en je hebt er leuke kaarten van gemaakt!
    Fijn dat je er even uitkon met je vriendin.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk papiergebruik en hele toffe mannenkaarten met de biertjes! Fijn dat je even me time had Sarah!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Sarah, zoals ik bij Gerjanne zei, is het altijd leuk om te doen hoe je met 2 dezelfde pakketjes totaal andere werkjes heb. Beide uitdaging zijn super geslaagd. Tot morgen met de kerstkaart.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Sarah,

    Wat een leuke uitdaging! Tof papier koos je er voor... 't zijn dan ook mooie kaarten geworden...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke uitdaging en je hebt twee mooie kaarten met de spulletjes gemaakt Sarah. Fijn dat je even me-time met een vriendin had.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kaartjes! Die tekst is ook heel mooi van Els Brigé.
    Slim zo, want ik heb echt geen papier over...;-)
    Fijn zo'n uitje, belangrijk even me-time met een vriendin. Sterkte voor de studerenden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaarten. Mooi,eenvoudig, stijlvol en kleurrijk. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee hele leuke mannenkaartjes Sarah!
    Wat fijn dat je er een paar dagen ertussenuit bent geweest....is soms even nodig om de accu weer op te laden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah