maandag 28 februari 2022

Jar of Love #4: Vaasjes met strikjes

 


Vandaag heb ik weer kaartjes te 
laten zien met de ontzettend
leuke stempelset van Su
 - Jar of Love -


Eerst maakte ik deze.
Het mooie papier is ook
van Stamping up.


Bij de bijtjes plakte ik nog
twee plakparels.


Ik maakte ook twee iets
 kleinere kaartjes. 


Ik laat er 1 in detail zien.
Mijn babis kaart bewerkte ik
aan de zijkant met distress inkt.


In deze post stempelde ik
de vaasjes- bloemen- bijtjes
direct op een basispapier met
Stampin' write stiften van Su.
Met de frisse kleuren op mijn kaartjes
en de zonnige ochtend vandaag, 
voel ik de lente al een beetje.
We hadden gisteren een heel 
fijne dag en wat kreeg Moriander
mooie post!
( Ik kom iedereen die moeite
deed zeker nog persoonlijk bedanken 
één van de dagen. )

Wij genieten nu van de vakantieweek 
die alvast zonnig gestart is. ☀️

Fijne dag!











11 opmerkingen:

  1. Heel mooi deze leuke vrolijke bloemenvaasjes, Sarah!
    Fijn dat de verjaardag leuk is geweest
    Geniet van jullie voorjaarsvakantie, hier zie ik het zonnetje al schijnen met esn beetje vorst maar dat is ook gezond immers!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fleurige lentekaartjes heb je gemaakt, Sarah.
    En nog gefeliciteerd met de verjaardag van Moriander!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes! Erg leuk die vaasjes met vrolijke bloemen.
    Geniet van de vakantie!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke kaartjes! Die potjes zijn echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zijn ze die schattige jarretjes!!
    lieve kaartjes.
    Liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke vaasjes heb je weer gevuld, zo gezellig!
    Fijn dat Moriander een leuke verjaardag heeft gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk de kaartjes !
    En alsnog gefeliciteerd !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke kaarten heb je gemaakt. Staat mooi die bloemen in die vaasjes.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het altijd zo leuk dat jij meteen een serie maakt.
    Allemaal anders, maar toch hetzelfde idee, altijd handig om op voorraad te hebben.
    Fijne vakantie!!
    Wat leuk dat het begonnen is met de verjaardag van Moriander èn mooi weer, dat wordt genieten komende dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige serie kaarten! Lijkt wel voorjaar...

    Fijne vakantie

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn mooi geworden, Sarah. EN handig dat je er zo weer wat kaartjes bij hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah