woensdag 13 april 2022

Als je kan genieten.... * Art Journal #37/2



De onderdelen van deze pagina
lagen al een paar dagen los op
mijn knutselbureau, maar ik kwam er 
maar niet toe om het af te maken.
Maar vandaag zorgde ik dat ik
voor de kinderen wakker was om
de pagina af te maken op
' mijn dag '.


De achtergrond maakte ik een 
hele tijd geleden op mijn
gelliplate. Ik werkte met een
embossingfolder met vlinders op.


Hier zie je de vlinders heel duidelijk.


En hier zie je de verschillende kleuren
die ik gebruikte.


Met een mooie tekst en bloemen van 
Marianne design vervolledigde
ik de pagina.


De tekst schreef ik zelf.


Dit werd het eindresultaat.
Vandaag ga ik ook rustig genieten
van kleine dingen...


Zoals het openen van de vele post
die ik afgelopen dagen mocht ontvangen.
Alvast bedankt aan de afzenders!

Fijne dag!







 

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd metje verjaardag Sarah! Een gezellige dag toegewenst. Het belooft in ieder gevaleen ooie dag te worden.
    Je pagina's zien er prachtig uit! Weer een projectje af, soms moet je er gewoon even voor gaan zitten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gedaan de pagina's! Ik las op andere blogs al dat je jarig was..ik kijken op mijn blog kalender maar jij staat er niet bij, dus schrok ik dat ik je vergeten zou zijn..
    Ik wens je bij deze een hele fijne dag vandaag en geniet van je ontvangen kaarten XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
    Met een mooie spreuk maakte je mooie pagina's op mooie achtergronden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag Sarah!
    Door bepaalde omstandigheden zal je mijn kaart iets later ontvangen, sorry daarvoor!
    Prachtige pagina's in je journal mooi gehandletterd
    En ozo waar!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi gezegde. En ook heel mooi verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Sarah,
    nog van harte met je verjaardag! Ik wilde je een messenger berichtje sturen, maar het was echt gekkenhuis op mijn werk. Ik hoop dat je vandaag mijn post krijgt. Dan ben je wat langer jarig! Van Martha komt het ook later... de tijd glipt gewoon door mijn vingers.
    Je pagina's zijn prachtig. Erg mooi die vlinderachtergronden en de tekst op zich, maar ook je handschrift/handlettering!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte proficiat, Sarah! Mijn kaartje is nog onderweg, sorry voor de vertraging... ,
    Mooie pagina's heb je weer gemaakt!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige pagina's Sarah ik hoop dat je genoten hebt van je dag.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke pagina's!! Ja soms moet je echt even tijd voor jezelf maken. Is gewoon helemaal nodig.
    Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
    Fijne zonnige paasdagen verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah