zaterdag 30 april 2022

Kadootje van Ilse



Vandaag laat ik twee kaartjes zien 
die ik maakte met stempels die 
ik van Ilse kreeg voor mijn verjaardag.


Toen ik ze kreeg wou ik ze direct uittesten.
Dat resulteerde in dit, ik vond het iets te druk 
en ik besloot er met mijn hexagonpons
van Su vormpjes uit te snijden.


Ik schikte de hexagon 
en plakte ze op.


Vanonder op de kaart kwam
een grote duidelijke tekst van Su.


Op de tweede kaart stempelde 
ik bloemen.


En in het midden kwam een
weer een grote tekst van Su.


Hier nog een foto met de toffe stempels en 
mijn mini Archival inkt.

Vandaag gaan Ilse en ik samen brunchen
in de stad en wat kuieren.
Lekker gezellig met zijn twee.


Fijn weekend! 
 

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten heb je gemaakt met de gekregen stempels.
    Veel plezier.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart. Als fan van hexagonnen vind ik hem helemaal top. Fijne brunch gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi zeg!! En veel plezier saampjes.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een gave stempels heb je gekregen! Lijkt mij wel moeilijker dan transparante stempels, het lijkt mij zo moeilijk mikken. Maar het is jou fantastisch gelukt, je hebt 2 supermooie kaarten gemaakt!
    Heel creatief met de hexagons en de grote tekst eronder. Maar ook de andere kaart is supermooi met de licht gekleurde grote bloemen.
    Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk opgelost Sarah
    Die hexagon kaart vind ik zo mooi!
    De stempels zijn heel erg leuk
    Veel plezier met Ilse,!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Sarah. Je hebt er prachtige, vrolijke kaarten met gemaakt. Vooral die met de hexagons vind ik mooi. Veel plezier vandaag.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kaarten! Ik snap dat je de eerste wat druk vond maar zo met de hexagons is het een leuke kaart geworden. De tweede vind ik helemaal top.
    Toevallig kocht ik deze stempel een dikke week geleden. Had nog een cadeaubon van de Hema liggen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He, maar je hebt een geweldige kaart gemaakt. Ik vind die tof!!
    Wonderfull card.
    grtjs Claudia

    mocht je mijn nieuwe blognaam nog niet hebben, zie de info hieronder
    Ik ben nu te vinden onder mijn nieuwe blognaam Claudia's kaartjes met een nieuw URL: https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk vrolijke bloemenkaartjes! Prachtige kleuren heb je gekozen. Geniet van je dagje uit met Ilse, wat fijn dat dat allemaal weer kan hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt Sarah. En leuk om de stempels te zien, dacht dat het grote stempels waren, dus niet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijke kaarten!
    Ze shinnen mij tegemoet.
    Ik dacht dat het kant en klare stempels waren maar zie nu dat het losse blaadjes zijn, knap stempel werk hoor.
    Lieve Sarah, bedankt voor de mooie, lieve kaart die ik vandaag in mijn brievenbus vond!!!! Wat leuk om een zomaar kaart te mogen krijgen van jou.
    Ik ben er heel blij mee en hang hem aan het rekje zodat ik er steeds naar kan kijken.
    (Mijn moeder weet nog van niks, die ga ik binnenkort zien en geef haar dan haar kaartje, komt goed.)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooie kaarten heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaarten zij zo fleurig en leuk! Gezellig zo'n uitje, dat is genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah