maandag 18 april 2022

Paasmaandag



Gisteren was het ineens al Pasen.
Met twee mooie prentenboeken uit
onze boekenkast versierde ik de tafel.


Centraal paarse tulpen die ik
van Nomi kreeg voor mijn verjaardag.


De eitjes die Jaro heeft gezocht 
legde ik op een gestipt bordje,
staat altijd extra feestelijk.
En op deze manier creëerde ik toch
wat Paassfeer in huis.
🐣
De paasvakantie is al druk geweest 
met centraal het grote eindwerk van
Nomi dat morgen af moet zijn.
Het heeft haar al bloed, 
zweet en tranen gekost 
maar het einde is in zicht.
Ook voor mij was het een intense
periode, maar ik ben ook heel
vereerd dat ik haar mocht coachen.
Door alle drukte en de post die maar 
bleef binnen komen, Aranka die weg was en 
een onverwachte uitstap op mijn verjaardag,
besliste ik om nog even te wachten
met mijn verjaardagspost te openen.


Vandaag zijn we weer voltallig en vieren 
we driedubbel feest:
we vieren Pasen, we vieren mijn
verjaardag en we vieren dat Nomi 
haar deadline gehaald heeft.
Vandaag gaat de vele post open en
er is niks zo leuk om de mooie
handgemaakte kaartjes met zijn
allen te bewonderen.
Ik had deze week zelfs geen tijd om 
blogs te bekijken dus ik ben benieuwd
naar alle creaties.

Fijne paasmaandag!

 


 

8 opmerkingen:

  1. Fijne paasdagen gewenst, Sarah. Maak er een gezellige paasmaandag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat idd heel gezellig zo, het zijn ook de kleine dingen die het doen. Vandaag een hele gezellige dag toegewenst, en geniet van je post.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet er maar lekker van vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk paastafereeltje! Maak er samen maar een gezellige dag van!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het erg gezellig paasfeertje gemaakt en heerlijk om zo veel post te krijgen. Dat is echt een feestje. Proficiat met je verjaardag en de deadline en geniet van het Paasfeest. Fijne dag gewenst, groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zit er gezellig uit allemaal Sarah....fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat ziet er mooi uit! En wat tof dat je de post liet liggen. Nu is mijn kaart toch niet te laat gekomen, hihihi....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtproject, Sarah
    Daar zul je met recht trots op zijn voor je dochter Nomi! Die voorkant is kunstig!
    Ja de tijd is een raar ding het gaat zo snel het is bijna niet te volgen...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah