donderdag 28 april 2022

Kerstkaarten donderdag #17: Ster rood-zwart-goud



Vandaag ben ik er weer met een
recycle kerstkaartje.
Ik ontving enkele jaren geleden een 
heel stijlvolle kerstkaart die
 ik netjes bewaarde.


Ik maakte er een nieuwe kaart mee.
Het rood is kalkpapier met een
gouden tekst op. 
De oorspronkelijke kaart was heel zwart,
maar door er vormen uit te snijden en
te combineren met wit heb ik nu
een totaal andere kaart!
Recycling, het voelt altijd goed.

Ik doe weer graag mee met

Fijne dag ☀️

 

17 opmerkingen:

  1. Je hebt er een chique kaart van gemaakt Sarah!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woowww....leuke kerstster op je wekelijkse kaart
    Bedankt voor je bijdrage groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze kaart en hergebruiken vind ik altijd fijn om te doen, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En die recycling heb je top gedaan, een gave kerstkaart.Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap hoor dat jij zo een mooie kaart kunt maken dmv recyclen..
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Sarah,
    Het werd een mooi geheel met dat zwart, wit en rood... Soms wil ik ook wel eens wat recycleren maar dan zijn er weer zo veel andere, nieuwe zaken dat ik het weer vergeet...
    Iemand mag haar brievenbus in de gaten houden... ;o)
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er chique uit Sarah....leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb ik nou ook, dat goede gevoel als ik her gebruik. En deze kaart is wel heel erg fraai, prachtig gedaan Sarah.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Sarah
    Ik kan zowaar reageren
    Leuk he
    Wat een mooie gerecyclede kerstkaart
    Prachtig gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart met je gerecyclede onderdelen, Sarah. Knap om zo her te gebruiken. Soms heb ik ook heel mooie kerstkaarten, maar kan ik toch niet goed zien hoe ik die kan hergebruiken.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart! Hij ziet er een beetje barok uit door de bloemen op het zwart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart met de grote ster ! Hele mooie kleuren ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie 2de hands kaartje ;)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een heel mooie gerecyclede kaart geworden Sarah. Mooie kleuren. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah