dinsdag 26 april 2022

Pimp it up- projectjes



Vandaag wil ik graag twee projectjes
laten zien die me blij maken.


Het eerste project is dit paar schoenen.
Niks bijzonders zou je zeggen,  maar
voor mij wel. Ik had al verschillende keren
tegen Aranka gezegd dat ik deze schoenen 
mooi vind van kleur en model, maar
meer ook niet, tot Aranka me een
berichtje stuurde.


' Hey Mamie, misschien een nieuw
projectje... Ze zijn zo goed als nieuw,
maar met een opdruk achteraan, maar
dat kan jij wel fixen. Ze zijn aan de helft van 
de prijs en jouw maat, zal ik het regelen 
voor jou? '
En ik zei : ' Doe maar ! '


Ze hebben hier een maand gestaan,
Ik had verschillende ideeën maar
vooral geen tijd.
Maar nu zijn ze klaar!


Ik hield het uiteindelijk heel eenvoudig.
Ik zette er twee lagen Bordeaux
textielverf op en ik ben de gelukkigste
mens ter wereld met mijn nieuwe schoenen!


Aranka gaf me een tijdje geleden 
de mooie grote plant en 
die verdiende een waardig plekje.


In mijn garage stonden nog
 twee kleine witte tafeltjes, 
die Ilse niet meer nodig had.
Met een overschot karton met kurk op
van Morianders jaarwerk ( dat gewoon 
juist perfect was van maat ) sneed ik
8 verbindingsstukken.


Met touw omwikkelde ik alles.
De tafeltjes staan nu stevig 
op elkaar zonder dat ik gaatjes 
moest maken in het hout.


Ik ben zo blij met het verhoogd 
plekje dat ik creëerde.

 ( Let niet op mijn vuile ramen.
Dat is een klusje 
voor een ander keer. )

Bedankt voor jullie reacties op 
mijn kaartje van gisteren.
Het nieuws van ' Doe maar ' kwam
ook wel even binnen. 
Vandaag ga ik luisteren naar 
Nederlandse reggae 🎶🎶.
En ik brandt een kaarsje 🕯️
voor Rosina, zij zou vandaag
75 geworden zijn.

Pluk de dag! 🍀















7 opmerkingen:

  1. Wat een gave schoenen! Heel goed opgelost en gemaakt. De tafeltjes zijn ook weer een nieuw leven begonnen. Mooi!
    En ja, Rosina is ook al in mijn gedachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sarah,
    Wat super leuk allemaal weer. En zo goed gelukt!! Daar zou ik ook blij van worden.
    Fijne dag verder!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat slim, vooral de tafeltjes, heel knap bedacht! De schoenen zijn heel knap geworden, jij loopt er weer hip bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Sarah,

    Wat een leuke klusjes deed je... Die schoenen... je moet er maar opkomen... haha!!
    En dat kaarsje is een goed idee! Ik brand er vanavond ook ééntje mee...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele slimme oplossingen Sarah maar dat is jou wel toevertrouwd. En wat mooi dat je een kaarsje brandt voor Rosina. Heel lief.
    Groetjes en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou kijk nou, wat een leuke ideeën.
    Zo leuk dat je kinderen meedenken en je hebt de mooiste schoenen nu.
    Gelukkig had je de juiste kleur verf.
    En je tafeltje vind ik super super leuk.
    Wat mooi bedacht en wat leuk voor Ilse om te zien dat jij ze nu met veel plezier gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi hoe jij alles verzint en mooi maakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah