dinsdag 3 mei 2022

Diertjesdinsdag #3/2: ooievaar - Margo daagt Sarah uit #18



Vandaag zien jullie hier op mijn
blog nog eens een diertjesdinsdag,
gecombineerd met een uitdaging
die Margo bedacht.


Met de mooie zachte papiertjes
( alle twee of 1 er van )
en de ooievaar moesten we een 
kaartje maken.


Voor de trotse oma Angélique 
maakte ik dit kaartje.
Ik koos het blauwe papier en
gebruikte een restje groen van 
een 🐸 uitdaging van vorig jaar.
Nevv zette ik op de vlaggetjes en
de ooievaar draagt een plakkaatje 
met een boodschap voor Angélique.
Met het rozepapier en wat restjes
maakte ik nog schattige kaartjes,
die verschijnen morgen op
mijn blog.



Deze papiertjes worden de nieuwe uitdaging
voor Margo en ik.
' Maak hier mee een polaroid kaart '

Fijne dag!


 


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje mooie kleurtjes en een toffe ooievaar fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart. Mooi die 2 kleuren ruitjespapier. Ik ben nu al benieuwd naar de resultaten van de volgende uitdaging.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje voor Angelique. De ooievaar is gaaf en de naamslinger is ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een superleuk kaart Sarah en tof die vlaggetjes met de naam. Je hebt ook weer eenleuke uitdaging voor volgende keer bedacht.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke felicitatie-kaart voor de kersverse oma Sarah. Leuk met dat bordje en de vlaggetjes met letters.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaa, daar is de kaart! Hij hangt hier prachtig tussen de andere "omakaarten". Je hebt hem supermooi gemaakt, leuk met de frisse ruitjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk kaartje leuk met de ooievaar.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah