zondag 29 mei 2022

Op reis!



Nomi is gisteren heel vroeg (4u.30)
vertrokken op eindreis
naar Italië!
Natuurlijk verstopte ik een kaartje
in haar bagage.


Ik koos een leuk papier uit met wolkjes.
Ik maakte een kader en voegde extra
wolken toe.
Ik maakte de Italiaanse vlag en hing
die achter het vliegtuig.
Nog wat leuke stempels erbij en nu
ben ik benieuwd of ze het al
gevonden heeft....


Moriander bracht ik vandaag weg.
Hij gaat een week kamperen in
de Ardennen met de klas.
Ik verstopte dit in zijn bagage.
Ze gaan wandelingen doen met een kompas,
dus dit vond ik wel passen.
(Ik scheurde het uit een boekje dat ik
vond in de kringloopwinkel vol
met leuke quotes)

Dat het afgelopen week druk was
met inpakken en dingen regelen,
dat spreekt voor zich, mijn KKT
rondje is dus met veel vertraging,
maar ik kom nog langs!

Deze week maar 1 kind thuis,
wat zal dat rustig zijn.

Fijne zondag!

13 opmerkingen:

  1. Toffe kaartjes, wat leuk erop uit voor de kinderen een hele belevenis, Geniet van de komende week met 1 kind thuis. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd een heel gedoe en geregel voordat ze op weg zijn. Leuke kaart en kompas stopte je bij de bagage. Hopelijk hebben ze het al gevonden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat je deze kaartjes meegegeven hebt.
    Zal zeker stil in huis zijn, even wel lekker maar ook zeer wennen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaarten, de kids zullen blij verrast zijn als ze de kaarten ontdekken.
    Voor Jaro is het vast heel fijn om de onverdeelde aandacht te hebben, voor jou lekker rustig, al zal je ook weer blij zijn om het stel compleet te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige toepasselijke kaarten, Sarah
    Nu wordt Jaro wel extra verwend deze week zeker?!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke toepasselijke kaarten heb je voor Nomi en Moriander gemaakt. Altijd leuk als er iets persoonlijks van Mama uit de tas komt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zulke kaartjes in de bagage!! Wordt vast heel erg gewaardeerd.
    En ja het kan rustig zijn met 1 kind in huis. Hier is het juist andersom. Als ze samen zijn dan vermaken ze zich wel. En alleen dan mag ik meedoen (haha)
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk om een kaart in de bagage te verstoppen. Extra verrassing als ze van huis zijn. Ze zijn beide mooie en hel toepasselijk. Het zal zeker rustig zijn, maar ook stil!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je superleuke kaartjes gemaakt.Echt heel lief van je om die te verstoppen.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt leuke kaartjes gemaakt voor je vakantiegangers, fijne week gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd fijn om een leuke kaart van thuis te vinden tussen je bagage.
    De kaart voor Nomi is leuk zeg, heel toepasselijk en het heeft iets stoers maar vooral liefs over zich.
    Zou de reis niet al eerder zijn, maar is dat niet uitgesteld door corona, of was dat Aranka die toen ergens was en terug kwam...... ik weet niet meer precies hoe het zit.
    Dat zal inderdaad heel stil zijn bij jou in huis komende dagen, geniet maar lekker met Moriander!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke verrassing zal dat zijn om in je bagage te vinden. En wat een mooi idee van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Sarah,
    Dit is wel heel grappig! Ik kreeg zaterdagnacht om half 1 een berichtje of ik tegen 9.30u nog een kaart kon maken... Gelukkig zat ik al vroeg in mijn ateljee en had geantwoord met de vraag wat er op moest. Om 5u belde de beseteller... Er moest een wereldbol op en een vliegtuig... En ik gebruikte ook nog papier met kompassen op... Ze komt binnenkort op mijn blog... je ziet de kaart wel passeren...
    Jouw twee kaarten zijn top voor de reizigers! Hopelijk vinden zij ze snel in hun bagage!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah