dinsdag 17 mei 2022

Sarah daagt Colien uit # 10 : Kabouters



Zoals beloofd ben ik er vandaag
met een berichtje met
kabouters.


Colien kreeg deze afdrukjes van
me en de opdracht was om er
kaarten mee te maken.


Met restjes papier maakte ik
4 verschillende kaarten.


De kaartjes bevatten allemaal
een dosis liefde.


Ik vind de kabouters van
Hello Bluebird zo leuk.


Hier zien jullie nog een foto
met mijn 4 kaartjes.

Ik ben benieuwd wat 
Colien maakte, gaan jullie
ook bij haar op bezoek?

Fijne dag



7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, vrolijke serie kaartjes is het geworden, ziet er gezellig uit! Het zijn leuke kabouters en ik vond het weer tof om eens te kleuren met potloden.
    Fijne dag!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat zijn ze leuk! Gezellige frisse kleuren en je hebt zulke lieve tafereeltjes gemaakt, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijkheid Sarah
    Zo leuk die lieve kaboutertjes, mooi gemaakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er vier vrolijke kaarten van gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk en vrolijk geheel heb je er van gemaakt. De kaboutertjes zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn mooie en lieflijke kaarten Sarah.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kabouterkaartjes in vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah