zondag 8 mei 2022

Rouwen is ...* Handletteringschrift #3/5



In februari en maart moesten we
afscheid nemen van drie mensen,
om dat verlies een plekje te kunnen 
geven, schreef ik mooie teksten
in mijn handletteringschrift.
Deze qoute vind ik een 
hele krachtige.


Zo ziet de pagina er uit.
Voor wie ik de pagina heb gemaakt,
heb ik even afgedekt. ( Privacy ) 


Deze pagina draag is op aan
de mama van mijn ( half ) zus .


Deze tekst zagen jullie ook al op
rouwkaarten die ik voor haar 
kleinkinderen maakte.


De hele pagina ziet er zo uit.


Ik handletterde ook deze teksten.


De mooie boom is van
Stamping Up.


Op een pagina uit een tijdschrift
schreef ik deze tekst.


Samen vormt het dit geheel.
Ik werkte aan deze pagina's 
verschillende dagen en voor mij
helpt het om op deze manier
 het afscheid een plek te geven.

Dat was het voor vandaag!

Fijne zondag!

 

6 opmerkingen:

  1. Dat heb je heel mooi gemaakt, knap gedaan en goede zelfzorg. Om die reden maak ik ook altijd rouwkaarten zelf, vooral als het om mensen uit mijn omgeving gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi en ontroerend tegelijk, Sarah
    Ik heb de teksten stuk voor stuk gelezen, heel aangrijpend
    En heel mooi gehandletterd
    Prachtherinnering
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten. Je houdt de herinnering levend met heel mooie werkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Sarah! Dat is zo mooi om te verwerken. louterend, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je heel mooi gedaan Sarah. Zeker een prachtige verwerking zo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi Sarah en héél goed om voor jezelf je verdriet te verwerken.
    Het zijn soms oneerlijke tijden!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah