woensdag 25 mei 2022

Kleurenkaartenteam: Kraft en koningsblauw



Zo zijn we weeral beland bij 
de laatste woensdag van de
zonnige ☀️ maand mei.
Dus is het tijd
 ( zagen jullie mijn klok 🕓 van gisteren )
voor het Kleurenkaartenteam
om onze creaties te laten zien.
Deze keer is de combinatie
Kraft en koningsblauw.
Dit werd mijn uitvoering.


Ik liet me inspireren 
door de inspiratiefoto.
Bretels zorgen er voor
dat een broek niet afzakt.


En dat doet een riem ook. 
Ik wou natuurlijk ook graag een betekenis
aan mijn kaart geven en bedacht 
deze quote, die ik netjes handletterde.


Mijn eigen uitdaging om te embossen
is ook weer gelukt.
Het strookje wat ik emboste past 
mooi bij de riem, 
het lijkt wel een stukje trui. 
Benieuwd wat de andere deelnemers
gemaakt hebben, kijk dan bij
Volgende woensdag maakt Martina de 
nieuwe kleurencombinatie bekend en 
volgende maand zal het 
Kleurenkaartenteam nog eens knallen
na al die maanden met zachte kleuren, 
want ik koos de nieuwe kleur! 😉

Fijne dag!


 

21 opmerkingen:

  1. Stoere kaart in deze kleuren, mooi gedaan met de riem, het stipwerk van gisteren super mooi!, Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, benieuwd naar jouw kleurkeuze hoor. Toffe kaart, leuk idee zo !
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart Sarah! Het geëmboste strookje is zo mooi en de tekst prachtig gehandletterd, dat kan jij echt supergoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Sarah!! Leuk hoe je je hebt laten inspireren door de foto.
    En ja , ik ben benieuwd naar je kleurencombi. Ik hoop op oranje ofzo.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg dit kaartje, Sarah!
    Mooie spreuk heb je geschreven
    En dat blauw embossing vind ik prachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje Sarah....en ook je klok hieronder is gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Sarah! Leuk idee, die riem en een mooie tekst erbij geschreven! Je embossing is ook weer heel mooi.
    Ben benieuwd welke kleur jij koos bij het koningsblauw.
    Groetjes
    Jantine
    PS je klok is ook geweldig, ik zag m op instagram voorbijkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje met de riem in de kleurencombi van deze laatste woensdag van mei 2022!
    Je tekst is mooi geletterd en tof om weer een embossingfolder in te zetten...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat gaaf gedaan Sarah! Je hebt je echt door de foto laten inspireren zie ik. En dan die tekst erbij... echt super!! (Ben benieuwd naar het kleurtje dat je voor de volgende keer hebt uitgezocht..)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappig te zien dat je zelfs de gesp mee in je kaartje hebt verwerkt ! helemaal leuk is ie geworden !
    Fijn dat je er deze maand weer bij bent,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan zo met de riem en de mooie tekst.
    Ik denk dat ik wel al een idee heb van de nieuwe kleur na al die jaren jouw blogberichten volgen.
    Was het maar vast volgende week!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee met de broekriem, tof kaartje Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat knap dat je wéér je extra uitdaging hebt verwerkt op deze kaart.
    Wat een mooie quote is dit zeg en je handletterde het héél mooi.
    Ik ga nu nog even gauw bij je klok kijken....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat leuk Sarah, dat je je liet inspireren door de foto met de bretels. Het is een heel leuke kaart.
    Ik ben heel benieuwd wat je voor kleur gekozen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele leuke kaart Sarah! En niet alleen de kleuren passen bij de inspiratiefoto, superleuk! 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig wat je ervan gemaakt hebt. Ik kijk er met een glimlach na. Benieuwd wat je gekozen hebt. Ik ga eens gissen bij mezelf. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Sarah,
    Sorry, iets later dan voorzien, heb nu pas tijd om mijn rondje te maken...
    Wat een leuke kaart maakte je, die riem is super! Ben nu al benieuwd naar de volgende kleur! Dat knallen bevalt me wel! ;o)
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gave kaart is dit!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sarah, sorry dat ik nu pas reageer, maar de laatste maanden heb ik gemerkt dat de reacties steeds minder worden. Ik wacht nu dus af wie er bij mij reageert en dan reageer ik terug.
    Ik vind jouw kaart supermooi en strak. En wat mooi gehandlettered! Knap dat je het embossen nog steeds volhoudt!
    Ben benieuwd wat je als knallende kleur bij het blauw bedacht heb.
    Geniet van je tijd met maar 1 kind in huis.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah