woensdag 7 december 2022

Colien daagt Sarah uit # 17 'Kerstkaart met silhouet'



Vandaag weer een duopost 
met Colien.


Begin dit jaar stuurde Colien me post
op met verschillende opdrachten.
Vandaag zijn we toe aan de
laatste opdracht.
Laat een kerstkaart zien 
met (één van) de silhouetten en 
1 of meerdere kerstbomen erbij.


Dit eerste kaartje voldoet 
helemaal aan de opdracht.


Op het tweede kaartje gebruikte
ik de mooie tekst.
Deze kaart is niet volgens de opdracht,
maar gewoon een extra kaartje 
omdat ik inspiratie had.


Voor deze kaart koos ik 
 het meest rustigste stuk
papier uit en deed daarop de grote tekst.
Verder voegde ik nog een slee
van Marianne design toe en 
'Merry Christmas'.
Rondom tekende ik nog
een randje.


En zo had ik twee kaartjes klaar!
Maar ik had nog veel papier over en 
ideeën, dus morgen een vervolg
op deze post!
Wat Colien maakte, kan je 
HIER zien. 

Nu is het mijn beurt om uitdagingen
te bedenken.
Ik heb er al een paar in gedachten,
nu nog uitvoeren, 
hopelijk heeft Colien wat geduld,
maar in 2023 gaan we dus gewoon verder!

🍂Fijne dag!🍂

 

11 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaarten heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaarten, Sarah
    Leuk met die silhouet stempels
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaarten zien er allebei super uit Sarah!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn beide zo leuk! Mooi hoe je alles gecombineerd hebt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kaartjes met silhouet vind ik altijd heel mooi zeker als er een sneeuw achtergrond op verwerkt is, dat heeft bijna iets magisch.
    Leuk dat je inspiratie hebt en meteen nóg een kaartje maakte, mijn inspiratie is een beetje zoek, helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sarah,
    Wat een super vrolijke kaartjes maakte je met het papier en de silhouetten van de uitdaging!
    Benieuwd naar het vervolg!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaartjes, super! De tekst bij de bovenste is heel toepasselijk en bij de tweede klopt dat silhouette ook weer en maakt het doodle-randje het helemaal af. En leuk dat we verdergaan met de uitdagingen, ik ben nu al nieuwsgierig!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn weer mooi je kaartjes. Heerlijk dat je zo inspiratie hebt...mijn handen jeuken een beetje...maar ik moet geduld hebben hihi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuke serie kaarten heb je gemaakt Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaarten met een prachtig silhouet erop. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah