vrijdag 9 december 2022

Uitdagingspapier is op!



1 vel papier had ik nog niet gebruikt
uit het pakketje van Colien.
(Kijk gisteren en eergisteren)
Daar maakte ik twee identieke
kaarten mee.


Met een mooie snijmal met 
een kerststal.
Verder nog een tekstje. Het mooie
papier spreekt voor zich.


Van alle papiertjes had ik nog strookjes
over en daar maakte ik een allerlaatste
kaartje mee. 


Deze keer met een landschap
met bomen en huisjes.


Als laatste toon ik alle foto's
die ik maakte met het pakketje
van Colien.
Bedankt Colien!

En wat fijn om te lezen dat mijn kaartjes
bij sommige zo snel al gearriveerd zijn!

🍂Fijne dag🍂

 

10 opmerkingen:

  1. mooi, tot op de laatste repel opgebruikt, goed gedaan ! leuke kaartjes zijn het geworden
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om met de strookjes ook nog een kaart te maken, zo heb je echt alles op gebruikt.
    Ze zijn heel erg leuk, het is dan ook heel mooi papier.
    Die met de kinderen met de slee springt er voor mij echt uit, dat is mijn favoriet denk ik.
    7 Kaarten erbij, zal een fijn gevoel geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige serie kerstkaarten Sarah
    Ja jouw kaartje viel gisteren bij ons op de mat en hangt inmiddels op, bedankt voor de lieve woorden!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie serie kaartjes heb je met het pakketje gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze laatste kaarten met het pakket van Colien zien er ook leuk uit. het kerststalletje komt mooi uit op die donkere achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ben ik alweer, nu om je te bedanken voor je prachtige kertkaart die ik net in mijn brievenbus vond!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, maar liefst 7 kaartjes wist je te maken met het pakketje. Ze zijn stuk voor stuk erg mooi, top!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit vel papier leent zich ideaal voor de manier waarop jij hem gebruikt hebt Sarah! Echt mooi. En je restjeskaart is ook heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, deze kaartjes en goed dat je het papier helemaal op gebruikt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaarten zijn mooi Sarah, ik had deze post gemist..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah