donderdag 15 december 2022

Kerstkaarten donderdag#50 * 4 SCB ' kerstsok '



Bij 4 SCB willen ze graag een 
kerstsok op een kaart zien.


Ik koos voor deze leuke stempel
van Marianne Design.
Ik stempelde hem 4 keer op
design papier en dan verdeelde ik
de onderdelen.


Op elk kaartje zijn 
de sok, het pakje en de sjaal 
telkens een ander design papier.


Het eekhoorntje kleurde ik
met copics.


Ik plakte de stempelafdruk op
kraft papier.


Ik voegde nog wat ijskristallen toe.


En een mooi tekstje.


Het papier en de stempel kocht
ik tweedehands en ik ben er
super blij mee.


En zo heb ik weer een leuk
setje klaar!
Ik laat mijn kaartje meedoen met
de challenge 'Kerstsok' van 4 SCB
en 52 WTC.

 

21 opmerkingen:

  1. wat een leuke lieve serie...hier is ook (weer andere) lieve eekhoorn in de brievenbus beland...bedankt hiervoor.
    Gezellig dat je vandaag meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes met de leuke stempel leuk op het dessin papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige kerstkaartjes Sarah
    Leuk gestempeld die sol op dp!
    Mooi ingekleurd ook!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een super serie gemaakt met het eekhoorntje in de grote sok!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende serie kaarten Sarah! Die stempel van MD blijft leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het blijft een schattige stempel Sarah! Wat heb je er vier leuke kaarten mee gemaakt.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke manier om met deze stempel aan de slag te gaan Sarah. Een vrolijke set kerstkaarten heb je er van gemaakt.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij hebt ook leuke kerstsokken gemaakt Sarah....leuke kaartjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn heel wat kaartjes. Leuk deze stempel en je hebt er mooie verschillende kaartjes van gemaakt! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat zijn ze leuk! En grappig ook, die sokjes met het leuke eekhoorntje erin! En meteen weer vier kaartje klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk, deze serie kaartjes met eekhoorntje in de kerstsokken van een verschillend DP.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaarten met die eekhoorn in de sok. Erg vrolijk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke serie! Gaaf om te zien wat het dp voor invloed heeft op het totaalplaatje, ookal gaat het om kleine stukjes papier.
    Ik heb die stempel eens gekregen van Emily, ben er ook zo blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk zeg! EN zo heb je best snel een paar heel leuke kaarten. Had ik je al bedankt voor de kaart (en de postzegels?)Leuk dat je materialen hebt gebruikt die je van mij had gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gave serie Sarah !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha kijk nou wat een mooie serie!! Superleuk gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaarten heb je gemaakt met de leuke stempel! Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog en bij 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hé das een leuke kaart
    Oh, this is so cute
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een leuke serie met mooie sokken.
    Fijne kerstdagen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart heb je gemaakt met de kerstsokken erop. Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 4-SCB.
    Fijne jaarwisseling.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah