woensdag 28 december 2022

Kleurenkaartenteam: Neongroen en zilver + overzicht 2022



Vandaag is het de laatste 
kleurenkaartenteam
van het jaar 2022.
Deze keer zijn de kleuren
neongroen en zilver.


Ik koos deze keer voor sterren.
Ook zie je een emboste achtergrond
met sneeuwvlokken en een
tekst met you in de hoofdrol.
Het lukte me om een heel jaar
mijn twee uitdagingen toe te voegen
bij de kleurenduo's van het KKT.


Deze kleurencombinaties
kwamen aan bod in 2022.


En dit is een overzicht van al 
mijn gemaakte kaartjes.
Ik ga ze niet versturen, maar zelf
bewaren en daarom maakte ik
een boekje om ze mooi 
in te bewaren.


Ik hield elke keer een stukje van 
het gebruikte papier over en met
alle strookjes maakte ik de voorkant.
Over de helft plakte ik een wit
geëmbost papier.
( Het was GerJanne die me inspireerde 
met 1 van haar kaarten die ze
onlangs toonde. )
Op 1 strookje schreef ik
you-you-you-you zodat mijn
extra uitdagingen ook verwerkt waren.


Met de naaimachine stikte ik 
rondom een stiklijn.
Daarna plakte ik het op de
omslag die ik van karton en
behangpapier maakte.


Hier zie je de zijkant
van het boekje.


Hier de binnenkant.
De kaarten passen er allemaal
netjes in.


Op de laatste pagina plakte
ik alle kleurenduo's.


De rekker met pareltjes houdt
alles netjes bij elkaar.
Zo heb ik weer een mooi
 aandenken aan 2022.

Alle andere deelnemers vind
je bij Martina.
Ik wens jullie allemaal een mooi
einde van 2022. ✨
En in 2023 gaan we gewoon gezellig
verder met het Kleurenkaartenteam!

✨Fijne dag✨

 

24 opmerkingen:

  1. prachtige creatie en zo leuk dat je een overzicht maakte! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart en ik vind het zo'n leuk idee dat je je zelf erbij uitdaagde door te embossen elke keer. Het is een leuke kaart en het mooie overzicht is tof. Ook het boekje waarin je het bewaart. Leuk dat ik je kon inspireren. Dat vind ik echt zo gaaf van het bloggen, dat je elkaar op ideeën brengt! Ik ben benieuwd of je jezelf ook volgend jaar weer gaat uitdagen met een thema bij het KKT.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan Sarah!! Allemaal bewaard, een heel overzicht erbij en ook voor deze maand weer een leuk kaartje voor het KKT! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk al die kleurenkaarten bij elkaar, Sarah
    Mooi om terug te kijken!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk idee om er een boekje bij te maken, zo kan je het allemaal mooi bewaren.
    Wat een leuk overzicht.
    Extra leuk vond ik bij jou de extra uitdaging die je jezelf gaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met de gevraagde kleuren en je boekje is echt een pronkstuk geworden. Wat een leuk idee, heel mooi gemaakt Sarah.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een PRACHTIG aandenken gemaakt Sarah aan 2022 wat het Kleurenkaartenteam betreft. De kaart in de kleuren van het Kleurenkaartenteam is heel erg MOOI met die sterren.
    Liefs Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk kaartje met de sterren erop! En wat grappig dat je alle kaartjes bewaard in een mooi gemaakt boekje, Super leuk met die voorkant! Een mooie uitdaging voor jezelf! Groetjes en fijne jaarwisseling, Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke sterretjes, laat ze maar schitteren.
    en wat een leuk idee om een boekje te maken van alle KKTkaarten, je hebt er echt je werk van gemaakt. dikke pluim van mij.
    Fijne eindejaarsdagen voor jullie allemaal
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij bent een ster in nieuwe tips voor ons, superleuk dat je er jaarboekjes van maakt. Als de stroom uitvalt pak jij gewoon je boekjes er bij voor een idee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooie KKT-kaart, en leuk zo'n zelfgemaakt mini-KKT-art-journal !
    Lieve groetjes voor een gezellig jaareinde!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart weer, Sarah! En leuk om een boekje van je kleurenkaarten te maken!
    Ben benieuwd hoe je jezelf in 2023 gaat uitdagen met het kkt!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw dat is echt fantastisch, alles samen in 1 boekje. Hoe mooiheb je dat gedaan.
    Fijn eindjaar
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie serie kaartjes in de KKT-kleurtjes van afgelopen jaar en tof om ze in een boekje te stoppen!
    Nu al nieuwsgierig wat er volgende maand, dus volgend jaar, bij het zilver zal worden gekozen én wat jouw uitdaging daarbij gaat worden...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuk kaartje Sarah...en handig om de kleuren te noteren en de kaartjes in een mooie map te bewaren!
    Groetjes en een fijne jaarwisseling,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een toffe kaart!! En wat leuk dat je het bijhoudt.
    Maar verstuur je de kaartjes dan niet.
    Hier verstuur ik alles wel. Ben elke x weer blij als ik mannenkaarten hebt.
    Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is ook nog eens heel handig zo'n boekje. Wat heb je dat leuk gedaan. En de kaart is ook heel mooi, zo leuk om al die verschillende uitwerkingen te zien.
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ach, hoe schattig om te zien hoe je een heel jaarboek bij houdt, top !
    je kaartje is ook nu weer leuk geworden
    fijn dat je er weer bij bent deze laatste uitdaging van 2022 !
    Prettig eindjaar,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart. En wat een goed idee om er een doosje voor te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk allemaal !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. He das een supertoffe creatie naar de kleuren van de KKT
    en je idee van het boekje is ook super tof. Leuk aandenken

    Claudia

    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ben jij een kei om zo'n mooi boekje als aandenken van 2022 te maken en wat een mooie kaartjes zitten erin. zeker die van vandaag lekker fris en stralend. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Sarah,
    Leuke kaart en vooral tof dat je met al jouw kaarten een boekje maakte...
    Ook voor jou een fijn eindejaar gewenst en een gezellig, gezond en creatief 2023!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een heel mooi CAS kaartje Sarah en je boekje van het afgelopen jaar van de KKT is TOP. Zo mooi geklasseerd en afgewerkt. Groetjes en een fijne jaarwisseling. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah