donderdag 8 december 2022

Kerstkaartendonderdag #49' Nog meer kaarten met het pakketje van Colien'



Het mooie papier uit het pakket
van Colien (kijk gisteren) en mijn nieuwe
kerststempels van Els Brigé 
gaven me direct inspiratie.


Onderaan stempelde ik
nog een rijtje bomen.
Deze kaart laat ik meedoen
bij 52 WTC.


Met een andere snijmal met boompjes
van Marianne design maakte ik
ook dit kaartje.


De teksten van Els Brigé zijn
echt mooi. Hoewel ik graag knip,
heb ik de bundel aangekocht en hoef ik
de teksten enkel te snijden.
Ik ga de teksten nog veel gebruiken, 
dat weet ik nu al.


En ik had er weer twee kaartjes bij!
Het leuke pakket van Colien was nog
niet op en mijn inspiratie ook niet,
dus ja, morgen nog een vervolg.


Ik ben zondag begonnen met
het schrijven van de kerstpost.
Elke dag een beetje.


Eergisteren ging de eerste lichting
- dat zijn mijn blogmaatjes-
 al naar het postkantoor.
En de eerste kaarten stroomden 
gisteren ook binnen.
Ik kan daar zo van genieten.
Het breng echt licht en vreugde
in deze donkere dagen!

🍂Fijne dag 🍂






 

25 opmerkingen:

  1. hele leuke kaartjes zijn het zo geworden ! mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten heb je gemaakt, ja dat schrijven kost ook altijd een beetje tijd.
    Heb de eerste kerstkaart al binnen uit blogland, zo leuk altijd, en er staan er nog een aantal in mijn postapp...hadden al binnen moeten zijn, hopend vandaag. Er is al vertraging helaas.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten met deze leuke stempels. Mooi al een gedeelte van je kerstpost geschreven word voor mij na het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie serie kaartje met het leuke dp en details
    ik ga van het weekend mijn kaarten schrijven
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Serie mooie Cas kaartjes Sarah en leuke dat je meedoet in week 49 , lekker genieten van je post !!
    Groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaartjes Sarah
    Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke serie in die mooie winterse tinten.
    Leuk he al die kerstpost...
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kerst/winterkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zo deze serie!! En lekker dat het kaarten maken zo lukt. En al lekker bezig met schrijven. Hier gaat de boel ook gauw op de post.
    Fijne week !!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaartjes en dat papier is zeker mooi erbij! Je hebt nog heel wat te gaan zo te zien! Leuk hoor. Wat een stapel he, als je al je kaartjes bij elkaar doet. Hier zijn ze allemaal de deur uit behalve voor hier in de buurt, die kome later nog wel! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi en rustig in deze verstilde kleuren, echt gave tekststans!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige serie kerstkaarten Sarah.
    Gezellig al die kerstpost.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie serie Sarah en wat kon je veel doen met het pakket ! In een van de enveloppen at vast mijn kaartje, want dat kreeg ik vandaag al, dank je wel! Mijn kaartjes gingen gisteren op de post.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn je kaarten leuk geworden met die gestempelde bomenrij en de mooie tekst! Hihi, jou envelopjes zijn zo te herkennen met die leuke stempeltjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie serie kerstkaarten Sarah. Heel sfeervol en mooie teksten inderdaad.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haal zojuist je vrolijke kaartje uit de bus, dank!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi, Sarah. En die stempels zijn erg mooi, zet ze op mijn verlanglijstje!
    Je kaart kwam vandaag al met de post, wat een toffe postzegel zit er op! En het kaartje zelf is ook schattig, dank je wel.
    Ik ben nog aan het schrijven, helaas vergt het meer energie dan ik me van te voren bewust was, dus het gaat nog even duren.
    Ik doe iedere dag iets en dat verstuur ik dan vast. Ben gelukkig op tijd begonnen.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat superleuke kaarten. Ik ga je blog ook volgen en kom straks nog even terug als ik bij iedereen gereageerd heb.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuke serie kerstkaarten, Sarah.
    Hier lag jouw kaartje vandaag in de bus. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zijn deze kaarten ook weer leuk! En de stempel herken ik want die staat ook in de mooie kaart die hier vandaag in de brievenbus lag. Bedankt!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaartjes zijn het Sarah! En wat ben je goed bezig met dat pakketje van Colien. De stapel enveloppen vind ik zo leuk, want ik zie de mijne! Is ook niet zo moeilijk he?😂 Hij lag vandaag al in de bus! Snel he? En dank je wel voor het extra's...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze zijn er leuk!
    Mooi hè, die grote teksten.
    Wat maak jij veel werk van de enveloppen, mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Twee heel mooie kaartjes, die tekst is echt tof!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Sarah,
    Alweer twee hele mooie kaarten er bij!
    Oh, jouw kaarten gingen de bus al op... Ik moet zelfs nog beginnen schrijven...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaarten, mooi met die tekst op de eerste kaart.
    Daar ligt al een flinke stapel post, hard gewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaartjes zijn Sarah dit!
    Bedankt voor je mooie kerstkaart die al is aangekomen....je hebt weer goed je best gedaan!
    Een beetje late reactie....maar donderdag kwam het er niet van!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah