dinsdag 27 december 2022

Diertjesdinsdag #10/2' Ijsbeer' + overzicht 2022



Op deze laatste dinsdag van het jaar
krijgen jullie weer een diertjesdinsdag.
Deze keer is de ijsbeer aan de beurt.
Ik maakte een flapje op de kaart.


Met daaronder een lieve boodschap.

In 2022 passeerden er 10 
diertjesdinsdagen op mijn blog.
Ik laat ze nog een keer alle
10 aan jullie zien.



Alle seizoenen komen aanbod 
in deze reeks en ik heb de intentie
om in 2023 gezellig hier mee verder 
te gaan.
Morgen ben ik er weer voor
het  Kleurenkaartenteam!

Fijne dag!


5 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk zo om bij elkaar te zien!! En tof nieuw kaartje ook weer.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke ijsbeerkaart, Sarah
    En gezellig al die diertjes bij elkaar!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart is het Sarah! En mooi voornemen. Zo gebruik je de diertjes tenminste......best een goed idee...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk met dat flapje voor een verborgen tekstje!
    Mooi om al je diertjes-dinsdagen-kaartjes samen te zien!
    Lieve groetjes voor een gezellig jaareinde!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, de ijsbeer..... die mag niet ontbreken.
    Leuk hoor, het overzicht, 10 stuks, wat leuk dat je er nog zoveel kon maken dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah