zaterdag 23 september 2023

A creative mind is a....* Art Journal 43/2



Vandaag laat ik jullie een laatste
pagina zien in mijn tweede Art Journal.


De pagina maakte ik al een hele tijd geleden
met de gelliplate en een zelfgemaakte stempel.


Handig als zo'n pagina al klaar ligt om
iets mee te doen.
Ik had afgelopen week heel weinig fut maar
een tekst handletteren dat gaf me weer
wat energie.


Ik zocht deze tekst uit en schreef die
netjes op een wit papier en plakte die 
op de pagina. 


Alle pagina's zijn gevuld.
Nu er nog een boekje van maken,
het eindresultaat zien jullie morgen!

Fijn weekend!

5 opmerkingen:

  1. Lemmet rustig zitten en iets creatiefs doen waarbij je tegelijkertijd ook kan ontspannen is altijd fijn.
    En die de mooie, gezellige kleurtjes op je laatste foto knap je vast iets meer op.
    Mooie tekst en mooie pagina.
    Ik kom morgen even kijken wat je ervan gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tekstSarah
    Op een schitterende achtergrond, fijn dat je weer wat bent opgeknapt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geschreven, knap werk! Fijn dat deze pagina je weer een beetje energie opleverde.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie pagina heb je weer gemaakt. Dat wordt vast een heel fleurig boekje!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah