woensdag 27 september 2023

Kleurenkaartenteam: zacht roze & appelblauwzeegroen



En jawel ook september loopt ten einde
dus het Kleurenkaartenteam gaat weer
aan de slag met twee kleuren.
Het zacht roze dat nog overbleef van mijn 
keuze wordt vergezeld met
appelblauwzeegroen.
Ik wou eigenlijk overslaan, ik had geen
enkele inspiratie of fut voor een kaartje.
Maar toen ik eergisteren keek ik 
mijn washitape-doos
zag ik de brede tape liggen en toen was
het kaartje snel gefixt!


De brede tape in het midden,
daarnaast de zacht roze,
daarop de theequote en dan 
een gestikte randje en het kaartje
past bij de hele reeks van 2023.


Op deze foto zie je de grote brede tape en
het kleintje met wit en zacht roze.
De tekst van de quote is niet zo 
goed leesbaar maar ook wel een 
mooie om te laten doordringen,
dus ik sluit er mijn bericht mee af.

'Give yourself to the world and 
it will give back to you'

πŸ’œ Wat je geeft, krijg je terug πŸ’œ



 

17 opmerkingen:

  1. Dat is helemaal waar Sarah....wie goed doet ,goed ontmoet zeggen wij.....mooi kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Precies Sarah, dat is een mooie spreuk en waar!
    Prachtige kaart, heeft je knutselkliertjes vast weer doen prikkelen kom meer te gaan maken
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo is het! Prachtig kaartje mooi patroon erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Slim gedaan zo!! En kan je toch meedoen, En je hebt er een leuk kaartje bij.
    Hier maak ik nauwelijks wat. Voordat ik het weet is er weer een week gevlogen.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. deze is leuk geworden ! mooi kaartje
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf, Sarah. Wat een mooie brede tape! Perfect voor deze uitdaging. En je quote is prachtig.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je moet er gewoon tegen aan lopen en het is weer gelukt, tof kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart. Ik moest wel lachen om het woord: appelblauwzeegroen. Daar had ik nog nooit van gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En zo ligt de oplossing zomaar binnen hand bereik. Mooie kaart Sarah met een mooie tekst heb je gemaakt. Ik geloop dat ik nu bij je kan reageren op de iPad, bij jou via Chrome. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een LEUKE kaart geworden in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
    Liefs, Wilma πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad een heel wijze tekst op dit theedingetje. Mooie tape, prima voor dit KKT!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Sarah, wat een mooie kaart en wat een geweldig tape heb je!! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Sarah,
    Wat goed dat je toch een kaart maakte, ze is mooi geworden...
    En ook al zijn er moeilijke dagen, kijk af en toe maar achterom en zie van waar jullie al gekomen zijn!
    Knuffel,
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En ineens ligt de instiratie binnen handbereik en kon je toch nog meedoen.
    WΓ t en mooie kaart met prachtige quote.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goed dat je de tapejes nog gevonden hebt, tof kaartje is het geworden. En die tekst is zΓ³ waar!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wel heel erg leuk zo !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah