zaterdag 2 september 2023

Dots of Love - Gestipt bord met foto 🍀



Vandaag wil ik jullie een bord tonen dat ik
stipte met het patroon dots of love.
In februari kon je meedoen met de 
dot a long van Stipstijl.
Ik ben er pas later aan begonnen,
maar in mei was het af, net voor het 
voorval van Aranka.
Door de onzekere weken die er waren,
kon ik het niet ophangen, maar
dat heb ik nu ondertussen wel gedaan.


Dit is het hele patroon 'Dots of love'.


Hier een detail.


En een detail van de 
andere kant. 


Ik wist dat ik in het vlak een foto wou
van mijn viertal. 
Ik stemde mijn kleuren dan ook af
op de foto.


Vanachter schreef ik dit. 


De foto is van twee jaar geleden. 


Het bord heeft een mooi plekje krijgen
bij mijn andere stipwerkjes.
Het bord heeft nu nog meer betekenis
voor mij dan toen ik het stipte begin mei.
Ik ben blij dat ze er alle 4 nog zijn. 

☀️💜☀️

Fijn weekend!

 

10 opmerkingen:

  1. Terecht blij én trots op je viertal én het schitterend gestipte bord, kan zo als succesnummer de verkoop in (zonder de leuke foto natuurlijk 😉).
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ontzettend mooi.
    Zo leuk, het beetje geel in het stippen, dat past heel mooi bij de broek van Aranka.
    Mooi patroon!!
    Wat een waardevolle foto, je mag met recht trots zijn op je 4 kinderen🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, prachtig gemaakt! Wat zal je dit bord koesteren! Mooi stipwerk, maar de kinderen zijn nog mooier, terecht dat je trots op ze bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat is dit mooi Sarah!! Nog nooit eerder zo'n stipbord met foto gezien maar heel tof.
    En zeker goud waard en bijzonder dat ze er alle vier nog zijn.
    Fijne zondag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi Sarah!
    Een waar kunstwerk dit gestipte bord, met de foto erbij helemaal waardevol, heel mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig bord met een dierbare foto van jouw viertal. Je koos de kleuren heel mooi uit passend bij de foto. En wat hangt hij ontzettend mooi zo in dat hoekje met je andere gestipte dingen. Heel gezellig.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een sieraad aan de wand. Wat mooi gedaan. Een prachtig patroon en de kleuren die je hebt gekozen zijn ok perfect. Ze overheersen niet, zodat de aandacht uitgaat naar de foto. En zeker fijn dat ze er alle 4 nog zijn. Het had ook anders kunnen lopen en daar moet je toch niet aan denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee en een supergaaf resultaat.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig bordje. Mooi gestopt, maar de foto maakt het natuurlijk af.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is echt geweldig mooi, en ik snap het helemaal, dit is echt een speciaal bord, vind het zo knap gemaakt ook XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah