dinsdag 5 september 2023

Diertjes dinsdag #14/2🐞Sarah daagt Femminde uit #15



Vandaag laten Femminde en ik
lieve beestjes zien op ons blog.
Dubbele diertjes dinsdag dus!


Ik stuurde deze onderdelen naar Femminde
op bij de start van haar vakantie.
Ik gaf de snijmallen mezelf kado met
mijn verjaardag in april.


Met twee lieveheersbeestjes 🐞 maakte ik 
een zomers kaartje. Ook het gebruikte
papier is van Marianne design.


Ze zitten in het gras, de witte bloempjes
kregen nog een parel als hartje .
Ik had nog 1 🐞 over.


Dat kreeg een plekje in het schrijfboekje
voor Aranka.
Ik ben benieuwd wat Femminde maakte,
gaan jullie ook kijken?

Fijne dag!

 

12 opmerkingen:

  1. Wat een lief leuk vrolijk kaartje, Sarah
    Zo schattig die kapoentjes!
    Ook leuk in het boekje voor Aranka!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een leuke zonnige en vrolijke kaart gemaakt met de lieveheersbeestjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke zomerse kaart Sarah!!
    Dankjewel voor de toffe utdaging. Ik heb me helemaal uitgeleefd en ook de bijtjes mochten erbij.
    En leuk om ook zo je dagboek voor Aranka te versieren.
    Fijne zomerse week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En lief zijn ze! Je hebt een heel leuke zomerse kaart gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke uitdaging en groot gelijk dat je je zelf ook wat geeft voor je verjaardag. De lieveheersbeestjes zijn echt schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sarah,
    Leuke zomerse kaart maakte je er mee!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk pakketje en schattige uitwerkingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig hoor dit kaartje, heel mooi gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke zomerse kaart met de schattige lieveheersbeestjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah