vrijdag 1 september 2023

Geluk - iets wat aanwaait * Art Journal 42/2



Ik maakte gisteren een pagina af
in mijn Art Journal.


De basis maakte ik al een hele tijd
geleden met mijn gelliplate.


Ik gebruikte ervoor een zelfgemaakte
stempel uit foam.


Op de rechterpagina schreef ik gisteren
een mooie quote en gebruikte dezelfde
bloemen als op mijn kaart van gisteren.


Links kwam alleen de datum.
Ik wou de pagina niet te veel bedekken.


Bij beide pagina's stikte ik rondom
met mijn naaimachine.


Met deze mooie quote sluit ik 
mijn bericht af op deze eerste
dag van september.

Fijne dag!



 

5 opmerkingen:

  1. helemaal leuk geworden, een supertoffe tekst !
    grtjs, martina
    en eh... jawel hoor ! nog bedankt voor je kaartje, is goed aangekomen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie pagina's voor je art journal leuk de vrolijke kleurtjes en leuke teksten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag het al op Instagram, zo mooi.
    De quote is weer zo mooi, 1 om over na te denken en je ervoor open te stellen.
    De kleuren spatten van mijn scherm.
    En dat jij zelf stempels maakt vind ik heel knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Sarah! Jij bent echt van alle markten thuis. Mooie quote ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah